اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

4 نفر در قم دچار سوختگی با مواد مذاب شدند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر بی احتیاطی شغلی در یکی از واحدهای صنعتی چهار نفر با مواد مذاب دچار سوختگی شدند که وضعیت یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

4 نفر در قم دچار سوختگی با مواد مذاب شدند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به تبیین حوادث 24 ساعت گذشته پرداخت و اظهار کرد:‌ بر اثر تصادف وانت در اتوبان تهران با سواری سه نفر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط نیروهای امداد و نجات اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی به وقوع حادثه دیگری در محور جعفریه اشاره کرد و ابراز داشت: بر اثر تصادف سواری و کامیون چهار نفر به شدت مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد:‌ بر اثر تصادف سواری با عابر پیاده در بلوار 15 خرداد دو نفر مجروح شدند و کودکی یک ساله نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده اراک خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مجروح شدند و یک نوجوان 12 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

فراهانی بیان داشت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری در بلوار پیامبر اعظم (ص) پنج نفر مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

وی به حادثه بلوار الغدیر اشاره کرد و ابراز داشت: سقوط از موتورسیکلت در این خیابان سه مجروح برجای گذاشت که برای درمان قطعی توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش حوادثی که امروز رخ داده است را مورد توجه قرار داد و گفت: ساعت 35 دقیقه بامداد در جاده قدیم قم – تهران دو دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه سه نفر مجروح شدند و با آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد نیز در اتوبان تهران یک دستگاه خودروی سواری واژگون شد که در این حادثه سه نفر مجروح شدند و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی بیان داشت: ساعت 8 و 45 دقیقه صبح در خیابان ملاصدرا کهک بر اثر برق گرفتگی خانمی حدود 42 ساله فوت کرد.

وی همچنین به حادثه‌ای که ساعت 9 و 15 دقیقه در محور سلفچگان – دلیجان رخ داد اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری واژگون شد که آقایی 50 ساله در این حادثه فوت کرد و دو نفر دیگر مجروح شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش از وقوع حادثه سوختگی در جاده قدیم قم – کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اثر سوختگی با مواد مذاب در یکی از مراکز صنعتی که بر اثر بی احتیاطی شغلی رخ داد چهار نفر مصدوم شدند که وضعیت یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/78005/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول