اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان:

امنیت پایدار از نتایج پیشرفت در صنعت دفاعی ایران است

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به جایگاه برتر ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی گفت: داشتن امنیتی پایدار در ناامن‌ترین جای دنیا از مهمترین نتایج پیشرفت در صنعت دفاعی به شمار می‌رود.

امنیت پایدار از نتایج پیشرفت در صنعت دفاعی ایران است

حمزه بیدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی و تغییر و تحول آن در حوزه صنعت دفاعی در مقایسه با اوایل هشت سال دفاع مقدس کاملاً مشهود است.

وی افزود: در حال حاضر ایران اسلامی علاوه بر تأمین نیازمندی‌های خود در صنعت دفاعی آمادگی دارد تا این دستاوردهای را به دیگر کشورها نیز صادر کند.

رمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان تصریح کرد: ایران اسلامی در صنعت دفاعی وابستگی نداشته و تمام نیازمندی‌های نیروها در این حوزه را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی به روز و قابل رقابت با مشابه خارجی است.

بیدادی یادآور شد:‌ با توجه به شرایط کنونی و تحریم‌های موجود در حال حاضر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی از نظر دفاعی به حدی رسیده که در معادلات جهانی بر روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

وی یادآور شد: سپر آهنی اسرائیل با موشک‌های ساخت ایران به هم می‌ریزد و این امر نشان‌دهنده قدرت ایران است.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به پیشرفت ایران در صنایع الکترونیکی ابراز داشت:‌ در حوزه موشک‌های روسطحی و زیرسطحی، هوافضا، ساخت جنگنده‌ها و تانک‌ها نیز دستاوردهای ایران با آخرین متدهای روز برابری می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه برتر ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان در حوزه صنعت دفاعی گفت: داشتن امنیتی پایدار در ناامن‌ترین جای دنیا از مهمترین نتایج پیشرفت در صنعت دفاعی به شمار می‌رود.

بیدادی با اشاره به پیشرفت‌های صنعت دفاعی ارتش و اقتدار ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی دریایی ایران تمام اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد را طی کرده و پرچم جمهوری اسلامی را در تمام دنیا به اهتزاز درمی‌آورد.

وی پیشرفت در حوزه صنعت دفاعی را مرهون پیوند ناگسستنی بین صنعت، دانشگاه‌ها و نخبگان عنوان کرد و افزود: این ارتباط باید بیش از پیش تقویت شود.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به وابستگی ارتش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ در حال حاضر بازدارندگی موشک‌های ساخت ایران با برد 2 هزار کیلومتر و 3 هزار کیلومتر در سطح منطقه باعث شده تا اسرائیل جرأت تعرض به خاک ما را نداشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی ایران با تعامل و همدلی بین دانشگاه، صنعت و نیروهای مسلح روز به روز در حال رشد و ترقی است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول