اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم شهریورماه امسال

بسیجیان ورزشکار در شهرکرد تجلیل می‎شوند

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج ورزشکاران سوم شهریورماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

بسیجیان ورزشکار در شهرکرد تجلیل می‎شوند

رمضانعلی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: یادآوری رشادت‌های ورزشکاران بسیجی و رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش این عزیزان در جامعه امروزی از اهداف برگزاری این همایش محسوب می‎شود.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه ورزشی از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: نقش بسیج در تمامی ارکان جامعه امری مسلم و بدیهی است.

جعفری خاطرنشان کرد: تحقق اهداف آرمانی و متعالی بسیج در حراست از انقلاب و دستاوردهای آن نیازمند عینی شدن حضور فعالانه اقشار مختلف از جمله بسیجیان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزشی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف کلی تشکیل بسیج ورزشکاران، گفت: عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در امر حاکمیت ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش استان مهمترین هدف بسیج ورزشکاران است.

مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج ورزشکاران استان روز یک شنبه سوم شهریورماه با حضور مسئولین استان و ورزشکاران بسیجی در سالن ورزشی انقلاب شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول