اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مصوبات نباید روی کاغذ بماند / ریسک‌پذیری اصل غیر‌قابل انکار در مدیریت است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مصوبات جلسات شورای اداری و برنامه‌ریزی در شهرها و مناطق روستایی روی کاغذ بماند مورد قبول و پذیرش ما نیست.

مصوبات نباید روی کاغذ بماند / ریسک‌پذیری اصل غیر‌قابل انکار در مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با انتقاد از عملیاتی نشدن برخی از مصوبات جلسات گذشته اظهار داشت: بنده از استاندار و فرماندار اردبیل انتظار دارم که در عزل و نصب مدیران، عمل به تعهدات و مصوبات را مدنظر قرار داده و به آن بها دهند.

وی عنوان کرد: ما امروز بدهکار مردم و عموم خانواده‌های ایثارگران و خون شهدا و عزت‌مندان این جامعه هستیم که باید این بدهی خود را تنها از طریق تلاش، همت و کوشش شبانه‌روزی ادا کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود:‌ نباید مصوبه‌ای بر زمین مانده و ما در مقابل مردم بدهکار باشیم و بهتر است همه مسئولان به معنای واقعی وارد میدان شده و عرصه خدمتگزاری را بهترین فرصت در ادای دین به مردم بدانند.

افضلی‌فرد ادامه داد: مدیران باید توجه کنند که یک اصل مهم در مدیریت ریسک‌پذیری بالاست چرا که اگر ریسک‌پذیری را در مدیریت شاهد نباشیم بسیاری از کارها و هدف‌گذاری‌ها بر روی زمین می‌ماند.

وی تاکید کرد: بنده از مسئولان انتظار دارم توانمندی‌هایشان را در عمل نشان دهند و نگرفتن بودجه و اعتبار را بهانه‌ای برای اجرایی نشدن مصوبات قلمداد نکنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: کمیته برنامه‌ریزی با تدبیر فرماندار در اردبیل و بخش‌های هیر و ثمرین شکل گرفته و اعتبارات تخصیصی به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.

افضلی‌فرد ابراز داشت: ما قطعاً جلسات شورای اداری و برنامه‌ریزی را در بخش‌های هیر و ثمرین با حضور فرماندار اردبیل برگزار خواهیم کرد تا موضوعات مختلف مطرح شده را پیگیری کرده و زمینه اجرای مصوبات را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم انتظار جدی ما از مدیران و مسئولان این است که در راستای شعار دولت تدبیر، امید و اعتدال به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کنند تا مردم به شکل مطلوب شاهد توسعه و پیشرفت حقیقی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: مدیران شهرستانی و منطقه‌ای نباید مصوبات را تنها بر روی کاغذ نظاره‌گر بوده و مشاهده کنند بلکه بهتر است در عملیاتی کردن این مصوبات قدم جلو گذاشته و آستین بالا بزنند.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول