اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج خبر داد

ایجاد بیش از 2600 شغل در کرج با تاسیس سازمان میادین

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با اشاره به تاسیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری از ایجاد بیش از 2 هزار و 600 شغل با تحقق این مهم خبر داد.

ایجاد بیش از 2600 شغل در کرج با تاسیس سازمان میادین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آرش یگانی اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری کرج در سال 79 تاسیس شد.

این مسئول سازمان میادین را یکی از سازمان‌های خدمات‎رسان در سطح شهر دانست و افزود: تلاش و تدبیر مدیران قبلی سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری کرج در زمینه ساماندهی و ایجاد مشاغل شهری نقش بسزایی داشته است.

*افتتاح سه بازار روز در کرج تا پایان سال‎جاری

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت 20 بازار روز در سطح شهر کرج اشاره کرد و افزود: تا پایان سال‎جاری سه بازار روز دیگر به بهره‎برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج خدمات ارائه شده به شهروندان را حاصل تلاش کارکنان این سازمان ذکر و عنوان کرد: سازمان میادین نقش مهمی در اقتصاد شهر و کسب رضایت شهروندان همچنین آرامش و اعتماد آنان دارد.

*مراجعه روزانه 70 هزار شهروند به بازار روزها

یگانی با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری کرج اظهار داشت: روزانه 70 هزار نفر به غرفه بازار روزهای تحت پوشش سازمان مراجعه می‌کنند.

این مسئول ارتقای کیفیت و کمیت اقلام مورد نیاز شهروندان را از مهمترین وظایف سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری کرج دانست و افزود: سازمان بر تحقق این مهم تاکید دارد.

*رقابت بازار روزها با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ

رئیس هیئت مدیره سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین را قابل مقایسه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ دانست.

سعید صفری با بیان اینکه مراجعه‎کنندگان به بازار روزهای کرج بیش از تعداد مراجعه‎کنندگان به سایر فروشگاه‌ها است، عنوان کرد: هم‎اکنون بازار روزهای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشی گرفته‌اند.

*سازمان میادین یکی از بنگاه‌های اقتصادی شهر است

معاون خدمات شهر شهرداری کرج در ادامه سخنان خود سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج را یکی از بنگاه‌های اقتصادی شهر کرج دانست و افزود: با وجود این سازمان، آینده اقتصادی مطلوبی برای این شهر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول