اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 بازار روز در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج از افتتاح دو بازار روز در کرج خبر داد.

2 بازار روز در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، آرش یگانی با اشاره به فعالیت 20 بازار روز تحت نظارت این سازمان در سطح شهر کرج افزود: در هر بازار روز با توجه به تعداد غرفه، دو یا سه ناظر بر کیفیت و قیمت اقلام نظارت دارند لذا پیگیری کیفیت و قیمت کالا در بازار روزها از وظایف مهم سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج به شمار می‌آید.

این مسئول با تاکید بر بر اینکه هدف عمده مدیریت شهری تسهیل امور رفاهی شهروندان و خدمت‌رسانی است، نقش سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج را مهم ارزیابی کرد و افزود: این سازمان تلاش بی‌وقفه‌ای به منظور کسب رضایت مردم دارد.

وی همچنین بر توزیع کالاهای کیفی به شهروندان و متقاضیان خرید از مجموعه بازارهای تحت پوشش این سازمان تاکید کرد و افزود: این مهم باید به طور ویژه در دستور کار مسئولان سازمان قرار گیرد.

یگانی با اشاره به اینکه فرآورده‌های کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب در مجموعه بازارهای وابسته به سازمان میادین عرضه می‌شود، اظهار داشت: عملکرد نظارتی سازمان به منظور ایجاد تعادل در قیمت کالاها همچنین توجه به کیفیت این اقلام صورت می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج رفع مسائل و مشکلات بازارهای روز و مجموعه‌های فعال تحت پوشش سازمان میادین را مهم ارزیابی کرد و گفت: آشنایی با این مشکلات نقش بسزایی در ساماندهی عملکرد این مجموعه ایفا می‌کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود از افتتاح دو بازار روز طی سال‌جاری خبر داد و افزود: بعد از عید فطر یکی از این بازارها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی زمان افتتاح بازار روز دیگر را شهریور سال‌جاری ذکر و عنوان کرد: این بازار روزها با توجه به نیاز شهروندان در مناطق مختلف شهر کرج احداث می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول