اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد

همکاری 40 مرکز سونوگرافی با کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: 40 مرکز سونوگرافی دارای قرارداد با کمیته امداد آذربایجان غربی وجود دارد.

همکاری 40 مرکز سونوگرافی با کمیته امداد آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به فرارسیدن یکم شهریور ماه، به عنوان روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: عصر امروز در مراسمی که به همین مناسبت در میان جامعه پزشکان برگزار می‌شود، کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از پزشکان فعال دارای قرارداد با کمیته امداد، که در طول یک‌سال گذشته بیش‌ترین همکاری را با این نهاد در زمینه درمان بیماران نیازمند داشته‌اند، تجلیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم که به همت سازمان نظام پزشکی ارومیه و شورای هماهنگی استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، از ساعت 20:30 عصر روز پنجشنبه، 31 مرداد ماه سال جاری در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه برگزار می‌شود، کمیته امداد نیز از میان 203 پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و دندان‌پزشک طرف قرارداد، از 51 نفر از پزشکانی که بیش‌ترین همکاری را با کمیته امداد در زمینه درمان بیماران نیازمند داشته‌اند تجلیل و قدردانی می‌کند.

حسین‌زاده تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی همواره یکی از متولیان اصلی دستگیری از نیازمندان بوده، که در زمینه درمان بیماران کم‌توان مالی و ارائه مساعدت‌‌های مالی به آنان نیز همواره پیش‌قدم بوده است که این مهم بدون همکاری پزشکان دلسوز و خیر، هرگز جامه عمل به خود نمی‌پوشاند.

وی تعداد پزشکان عمومی آذربایجان غربی طرف قرارداد با کمیته امداد استان را 52 پزشک عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 132 پزشک متخصص، دو پزشک فوق‌تخصص و 17 دندان‌پزشک با کمیته امداد استان در راستای کمک به مسائل درمانی بیماران نیازمند همکاری‌ می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اشاره به وجود 494 مرکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد با کمیته امداد آذربایجان غربی، از همکاری 110 داروخانه، 28 بیمارستان و 28 درمانگاه طرف قرارداد با کمیته امداد استان خبر داد.

وی همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر 40 مرکز سونوگرافی دارای قرارداد با کمیته امداد استان وجود دارد، تصریح کرد: 13 مرکز فیزیوتراپی و 54 آزمایشگاه نیز در راستای کمک به سیر درمانی بیماران نیازمند، همکاری‌های لازم را با کمیته امداد و مددجویان زیر پوشش آن دارند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: دو مرکز کلینیک تخصصی و یک مرکز رادیولوژی ویژه نوار عضله نیز در مرکز استان آماده ارائه خدمات بیماران زیر پوشش کمیته امداد استان هستند.

انتهای پیام/61006/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول