اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جوانمردی و پهلوانی صورت می‌گیرد

تجلیل از خانواده شهید ورزشکار حسن غازی

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: به مناسبت روز جوانمردی و پهلوانی از خانواده شهید حسن غازی تجلیل می‌شود.

تجلیل از خانواده شهید ورزشکار حسن غازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی اسدی صبح امروز در جمع رسانه‌های گروهی اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان به عنوان نماینده سازمان بسیج ورزشکاران کشور به طور تقریبی تمام ورزشکاران استان اصفهان را تحت پوشش فرهنگی و بسیج قرار داده که در این راستا با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده مشخص شده که یک هشتم مردم استان اصفهان ورزش می‌کنند که آنها ساماندهی شده‌اند و سایرین در ارگان‌های دیگر همچون آموزش و پرورش، نیروهای نظامی و انتظامی به ورزش روی آورده‌اند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ادامه داد: در طی سه سال که سازمان بسیج ورزشکاران شروع به فعالیت کرده نزدیک به 10 هزار نفر به عضویت بسیج در آمده‌اند و تعداد 350 حلقه صالحین سازماندهی شده که تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی است.

اسدی با اشاره به داستان معروف حضرت علی (ع) و عمر ابن عبدود در روز 17 شوال در غزوه خندق افزود: این روز روزی است که پیامبر(ص) فرمودند تمام کفر مقابل تمام اسلام نابود شد به همین منظور 17 شوال را روز جوانمردی و پهلوانی نامیدند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری و هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان روز شنبه دوم شهریورماه ساعت 21:30 در زورخانه علی قلی آقا مراسم با شکوهی به مناسبت 17 شوال برگزار می‌کند که در این مراسم از خانواده شهید حسن غازی تجلیل به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: در سال 90 شهید طوقانی که شهیدی اصفهانی محسوب می‌شود به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد، در سال 91 نیز شهید قورچانی که وی نیز اصفهانی بود به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد و امسال نیز شهید حسن غازی نیز که یک اصفهانی است و در تیم امید سپاهان و تیم ملی جوانان بازی کرده به عنوان شهید شاخص کشور معرفی می‌شود.

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول