اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه‌های بین‌المللی شرکت BCEGI چین خبر داد

انجام علمیات ساخت ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب خوزستان طی 3 سال

مدیر پروژه‌های بین‌المللی شرکت BCEGI چین از انجام علمیات اجرایی و ساخت پنج تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای جنوبی خوزستان در سه سال خبر داد.

انجام علمیات ساخت ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب خوزستان طی 3 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لین مینگو چهارشنبه‌شب در حاشیه مراسم مبادله قرارداد فاینانس بین‌المللی ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندرامام خمینی که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات مهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت پنج تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای جنوبی خوزستان در سه سال انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت پنج تصفیه‌خانه فاضلاب در استان خوزستان تا سه ماه آینده آغاز می‌شود از معرفی شرکت BCEGI چین به استان خوزستان ابراز خوشحالی کرد.

نماینده مدیرعامل شرکت BCEGI چین با ابراز خرسندی از حضور در استان خوزستان تصریح کرد: این آمادگی را داریم که تکنولوژی‌های خوب را در این استان اجرا کنیم.

وی با بیان این مطلب که کارهای اولیه این پروژه‌ها تا ماه اکتبر تمام خواهد شد اظهار امیدواری کرد تا سه ماه آینده عملیات اجرایی این 5 تصفیه خانه در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندرامام خمینی آغاز خواهد شد.

لین مینگو خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این پروژه‌ها را به خوبی در خوزستان اجرا کنیم و ظرف سه سال قرارداد تعیین شده را به بهره‌برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: شرکت BCEGI چین یکی از شرکت‌های بزرگ چین است که حدود 20 هزار نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

مدیر پروژه‌های بین‌المللی شرکت BCEGI چین یادآور شد: ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندرامام خمینی نخستین کاری است که ما در استان خوزستان انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: امیدواریم که در اجرای پروژه ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندرامام خمینی موفق باشیم.

نماینده مدیرعامل شرکتBCEGI چین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود نظر شما در مورد گرمای خوزستان چیست خوزستانی‌ها آدم‌های خونگرمی معرفی کرد و گفت: خونگرمی و میهمان نوازی خوزستانی‌ها گرمای این استان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

انتهای پیام/72010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول