اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی مازندران:

بابل میزبان رقابت‌های پرورش اندام مازندران شد

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی مازندران گفت: مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی مازندران به میزبانی بابل برگزار می‌شود.

بابل میزبان رقابت‌های پرورش اندام مازندران شد

علی بابا درویش متولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان مازندران در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود که نفرات برتر برای انتخاب تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به زمان وزن‌کشی این مسابقه در روز پنجشنبه 31 مرداد ماه افزود: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان روز جمعه اول شهریور ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پروش اندام و بدنسازی مازندران تصریح کرد: با کمک همکاران و مسئولان ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌ها، تمامی سالن‌های بدنسازی در سطح استان نظارت کامل می‌شوند.

درویش متولی در پایان افزود: همیشه سعی کردیم بر اساس عملکرد و فعالیت از بهترین‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان باشیم که با کمک ورزشکاران، مربیان و داوران تا حدودی در این کار موفق بودیم.

انتهای پیام/86005/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول