اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعت و معدن و کشاورزی برای توسعه صادرات غیر نفتی

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه توجه به صادرات غیرنفتی از نیازهای اساسی کشور است، گفت: باید از ظرفیت‌های بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی برای توسعه صادرات غیر نفتی بهره‌گیری شود.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعت و معدن و کشاورزی برای توسعه صادرات غیر نفتی

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع تولید کننده‌ها و صاحبان صنایع شهرستان بستان‌آباد با اشاره به لزوم توجه به صادرات غیر نفتی اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی در جهت توسعه صادرات غیر نفتی بهره‌گیری شود.

وی گفت: باید از وابستگی به صادرات نفت رهایی یافته و توجه به مشتقات نفتی و پتروشیمی و مانند آن در برنامه‌ها قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: واحدهای تولیدی باید از نظر کمی و کیفی با تولیدات خود حرفی برای گفتن در بازارهای جهانی داشته باشند.

‌استاندار آذربایجان شرقی در راس هیئتی در سفر به شهرستان بستان‌آباد از شرکت‌های آذران پلاستیک، آذران کامپوزیت و طرح جدید شرکت خوشگوار بازدید کرده و از نزدیک با مراحل تولید‌، مسایل و ظرفیت‌های واحدهای تولیدی آشنا شد‌.

 آذران کامپوزیت در تولید دکوراتیو و نمای پلی اورتان (فوم سخت اورتان) با تولید 630 تن و اشتغالزایی برای 20 نفر به صورت مستقیم و با سرمایه‌گذاری 102 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع احداث شده و تولیدات آن در بخش نازک کاری ساختمان کاربرد دارد.

واحد تولیدی خوشگوار نیز در زمینه تولید انواع نوشابه‌های گازدار و دوغ با ظرفیت تولید 250 هزار لیتر و با 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی 180 نفر فعالیت می‌کند.

واحد تولید آذران پلاستیک نیز با 660 میلیارد ریال اعتبار با اشتغالزایی برای 350 نفر احداث شده است.

انتهای پیام/60001/ش‌20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول