اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپهر حیدری در گفت‌و‌گو با فارس:

بردهایمان را از بازی ملوان آغاز می‌کنیم/ از این نتایج خسته شده‌ایم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه از این نتایج خسته شده‌ایم، گفت: به امید خدا از بازی با ملوان بردهای خودمان را آغاز می‌کنیم.

بردهایمان را از بازی ملوان آغاز می‌کنیم/ از این نتایج خسته شده‌ایم

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره بازی روز جمعه تیمش برابر ملوان اظهار کرد: هیچ دیداری برای تیم ذوب‌آهن آسان نیست چرا که تیم ما در حال حاضر نیاز به برد در تمام دیدارها دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل باید امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم، تصریح کرد: در سال‌های گذشته همواره ذوب‌آهن در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب می‌کرد که در پایان بسیار به کار این تیم می‌آمد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین با بیان اینکه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم در امتیازدهی خسیس می‌شوند، ادامه داد: برای ما دیدار داخل خانه با خارج از ورزشگاه خودمان تفاوتی نمی‌کند، سال گذشته هم در شرایط بسیار سخت تیم توانستیم ملوان را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که نخستین برد ذوب‌آهن را چه زمانی می‌توانیم مشاهده کنیم، اضافه کرد: به امید خدا از بازی با ملوان بردهای خودمان را آغاز می‌کنیم، از این نتایج خسته شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم نتایج زحمات کارگران زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن را بدهیم.

انتهای پیام/63020/غ20/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول