اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس AFC:

ذوب‌آهن هنوز هم تحت تاثیر نتایج فصل گذشته است

مدرس AFC گفت: نتایج بد ذوب‌آهن به این دلیل است که این تیم هنوز هم تحت تاثیر نتایج فصل گذشته‌اش است.

ذوب‌آهن هنوز هم تحت تاثیر نتایج فصل گذشته است

محمود یزدخواستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب‌آهن بسیار دیر بسته شده است و به خصوص روی انتخاب کادر فنی این تیم تعمق لازم وجود نداشته و مربیان این تیم با توصیه انتخاب شده‌اند.

وی تصریح کرد: نکته‌ دیگری که هم اکنون در ذوب وجود دارد، این است که این تیم هنوز هم تحت تاثیر نتایج فصل گذشته و به خودباوری لازم نرسیده است.

مدرس AFC با بیان اینکه ذوب‌آهن هنوز هم با استراتژی فصول گذشته اما به شکلی ضعیف‌تر بازی می‌کند، افزود: برای اینکه یک تیم گل بزند باید بتواند موقعیت گل ایجاد کند، درصورتی‌که هافبک‌های ذوب‌آهن مانند حدادی‌فر کمتر در اطراف محوطه جریمه تیم‌های حریف ظاهر می‌شوند.

وی با اشاره به مدیریت ذوب‌آهن افزود: مدیریت نقش اساسی در موفقیت یک تیم دارد، من از نزدیک با مدیرعامل این تیم آشنا نیستم، اما مدیر فردی است که باید بتواند یک باشگاه را در مسائل کلان رهبری کند و صرفا کار مدیریتی انجام ندهد.

یزدخواستی ادامه داد: درصورتی‌که دانش و نگاه تخصصی در یک مدیر نباشد، منجر به این می‌شود هر تیمی در فرایند نتیجه‌گیری با مشکل مواجه شود.   

انتهای پیام/63020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول