اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد

افزایش 42 درصدی کشف سرقت در بناب/ افزایش سرقت خودرو

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به افزایش سرقت خودرو، از افزایش 42 درصدی میانگین کشف سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت، منزل، اماکن خصوصی و دولتی در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

افزایش 42 درصدی کشف سرقت در بناب/ افزایش سرقت خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس، پیشگیری از وقوع سرقت است که در این زمینه در پنج ماه گذشته با اجرای طرح‌های عملیاتی در حوزه استحفاظی و با تعامل و همکاری مردم و مشارکت سازمان‌ها اقدامات گسترده‌ای در خصوص کاهش انواع سرقت انجام شد.

وی افزود: با اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سرقت تعدادی سارق که بعضی از آنها حرفه‌ای بوده‌اند دستگیر و اموال سرقتی از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه اغلب افراد دستگیر شده از سارقان سابقه‌دار بودند، تصریح کرد: در این مدت کشف موتورسیکلت سرقتی 70 درصد، سرقت داخل خودرو 53 درصد، اماکن خصوصی 34 درصد، منزل 21.8 درصد و اماکن دولتی 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت آموزش همگانی در پیشگیری از جرایم گفت: بعضی سرقت‌ها همچون سرقت از طلافروشی‌ها، بانک‌ها، قطعات اتومبیل، پلاک، کف‌زنی، جیب‌بری و کیف‌قاپی که وقوع آنها در این شهرستان منفی است که علت آن بکارگیری هشدارهای پلیسی توسط شهروندان بوده است.

سلطانی‌وش گفت: اگر در بعضی از سرقت‌ها همچون سرقت اتومبیل افزایش دیده می‌شود دلایل اصلی آن نبود پارکینگ عمومی و خصوصی، عدم استفاده شهروندان از ابزار ایمنی و عدم رعایت اصول حفاظت از خودرو است.

انتهای پیام/60001/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول