اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیدوارم با شکست ملوان نخستین 3 امتیاز را کسب کنیم

فرهادی: بازی هوایی به درد ذوب‌آهن نمی‌خورد‌

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد که در دیدار برابر ملوان نخستین سه امتیاز لیگ را کسب کنند و گفت: مهاجمان ما بیشتر کوتاه‌قامت هستند و ارسال توپ‌های هوایی روی دروازه حریف برای گلزنی تاثیر چندانی در بازی ذوب‌آهن ندارد.

فرهادی: بازی هوایی به درد ذوب‌آهن نمی‌خورد‌

اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ملوان بازی خودش برابر پرسپولیس را در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر واگذار کرده است که این کار ما را برابر این تیم سخت می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برابر این تیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم و نخستین سه امتیاز لیگ را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ملوان در خانه و مقابل تماشاگران خودش بازی می‌کند و به طور حتم و با توجه به اینکه بازی خودشان را نیز در هفته گذشته واگذار کرده‌اند، دیدار سختی برابر این تیم داریم.

وی گفت: در دیدارهای گذشته خودمان موقعیت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم اما بی‌دقتی‌مان باعث شده نتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم.

فرهادی افزود: ذوب‌آهن تیمی بوده که همیشه روی زمین بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذاشته و این به دلیل مهاجمان سرعتی خوبی است که در خط حمله داریم و علاوه بر این مهاجمان ما بیشتر کوتاه‌قامت هستند و ارسال توپ‌های هوایی روی دروازه حریف برای گلزنی تاثیر چندانی در بازی ذوب‌آهن ندارد اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مجبور می‌شویم به بازی هوایی روی بیاوریم.

وی تاکید کرد: در تمام بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم اما بدشانسی و بی‌دقتی موجب شده نتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

انتهای پیام/63020/غ20/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول