اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت

اجرای حکم حد الهی قصاص

حکم قصاص قاتلی که در جهرم با همدستی دو نفر دیگر دست به جنایت زده بود پس از طی مراحل قانونی و قطعیت یافتن حکم امروز در ملا عام به اجرا درآمد.

اجرای حکم حد الهی قصاص

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، قاتل متواری «عبدالحمید ـ س» معروف به مهدی که در جریان اختلافات شخصی اقدام به آدم‌ربایی و قتل مرحوم «فیروز ـ ش» در حوالی شهرستان جهرم کرده بودند، پس از دستگیری و شناسایی توسط شاهد عینی و کشف آثار جرم با حکم شعبه 102 دادگاه جزایی به قصاص محکوم شد.

متهم دیگر این پرونده نیز به لحاظ معاونت در قتل به 10 سال حبس و 50 ضربه شلاق در ملا عام و همچنین از باب مشارکت در آدم‌ربایی به 15 سال حبس و در مورد سرقت مقرون به آزار و اذیت به شش ماه حبس و 50 ضربه شلاق و همچنین برای اختفای جسد نیز به شش ماه حبس محکوم شد.

رأی صادر شده در مورد متهمان به تأیید شعبه 37 دیوان عالی کشور رسیده است و در زمینه اجرای حکم قصاص در ملا عام نیز استیذان و موافقت ریاست قوه قضائیه اخذ و این حکم با تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد.

پس از اجرای این حدالهی جمعی از مردم مومن شهرستان جهرم با تقدیر از اجرای احکام الهی توسط دستگاه قضایی خواستار تداوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرمان، قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه شدند.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول