اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری در خراسان شمالی

کمیته امداد 1000 واحد مسکونی به نیازمندان واگذار می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: یک هزار و 90 واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان زیر پوشش این نهاد واگذار می‌شود.

کمیته امداد 1000 واحد مسکونی به نیازمندان واگذار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه یکی از معضلات بزرگ گروه‌های کم‌درآمد جامعه تأمین مسکن است، اظهار کرد: بهره‌برداری از این واحدها تأثیر بسزایی در شیوه‌های زندگی، رشد و تعالی جامعه هدف دارد.

وی افزود: از تعداد واحدهای مذکور تعداد 628 واحد مسکونی در بخش مسکن شهری و 450 واحد نیز از مسکن روستاییان نیازمند به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌پور در خصوص میزان اعتبار هزینه شده در راستای ساخت واحدهای مسکن شهری گفت: برای احداث واحد های مذکور 70 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی این نهاد صورت گرفته است و 220 میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی است که توسط مددجو پرداخت می‌شود.

وی همچنین در ارتباط با واحدهای روستایی نیز گفت: هر یک از این واحدها از محل طرح بهسازی روستایی با تسهیلات 100 تا 125 میلیون ریال ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اظهار کرد: امسال پروژه‌های متعددی برای تأمین مسکن نیازمندان پیش‌بینی شده که امیدواریم با همت و توان بالای مسئولان و با مساعدت خیران شریف این پروژه‌ها عملیاتی شوند و هر چه سریع‌تر شاهد رفع مشکلات حوزه مسکن نیازمندان استان باشیم.

وی در خصوص آغاز پروژه‌های مسکن نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، افزود: طی امسال ساخت 2 هزار و 600 واحد مسکونی آغاز می‌شود که از مجموع واحد های مذکور، 2 هزار واحد در بخش مسکن مددجویان روستایی و همچنین 600 واحد نیز در بخش مسکن خانواده‌های تحت حمایت شهری است.

حسین‌پور همچنین به اقدامات انجام شده از سوی این نهاد در حوزه تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: از ابتدای استان شدن تاکنون، احداث 9 هزار واحد مسکونی توسط این نهاد در سطح استان محقق شده است.

انتهای پیام/63002/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول