اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

هشتمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج در قم برگزار می‌شود

به مناسبت سالروز جهانی مساجد، هشتمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج عصر امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

هشتمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سید جواد هاشمی از برگزاری همایش روز جهانی مساجد خبر داد و گفت: هشتمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج این استان عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بسیج در جامعه تصریح کرد: در این همایش از فرماندهان نواحی مقاومت، حوزه‌ها و پایگاه‌ها، ائمه محترم جماعات و همچنین هیئت مذهبی دعوت به عمل آمده است و برای نخستین بار از 22 نفر از فعالان و خادمین مساجد تجلیل خواهد شد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه علی بن ابیطالب (ع) افزود: در این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم سخنرانی خواهند کرد.

هاشمی در پایان ضمن تاکید بر نقش کلیدی بسیح در جامعه عنوان کرد: این همایش هرساله بنا بر ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول