اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خواستار شد

جامع‌نگری ائمه جماعات در جذب افراد و سلیقه‌های گوناگون به مساجد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خواستار جامع‌نگری ائمه جماعات در جذب افراد و سلیقه‌های گوناگون به مساجد شد.

جامع‌نگری ائمه جماعات در جذب افراد و سلیقه‌های گوناگون به مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان ورامین در مرکز رسیدگی به امور به مساجد ورامین برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان ورامین در مرکز رسیدگی به امور به مساجد ورامین برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین ساور علیا، سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد در این نشست ضمن تشکر از حضور ائمه جماعات حوزه شهید آیت‌الله مدنی خواستار همکاری و ارتباط هرچه بیشتر با مرکز رسیدگی به امور مساجد شد.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران در ادامه این نشست طی سخنانی با اشاره به اهمیت مساجد و تأثیرگذاری آن در فرهنگ جامعه، خواستار جامع‌نگری ائمه جماعات در جذب افراد و سلیقه‌های گوناگون به مساجد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر با محوریت مساجد، احیای زکات و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را از جمله مسائل مهمی ذکر کرد که ائمه جماعات در این شب‌ها به آن پرداخته و مردم را نسبت به آن مسایل توجیه کنند.

وی حساسیت مقطع زمانی حاضر را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن و تحرکات آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس از حساسیت بیشتری برخوردار است.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان ورامین در ادامه این نشست به تفصیل پیرامون مسایل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سخن گفت و از ائمه جماعات خواست در جهت روشنگری دینی و اخلاقی تلاش مضاعفی داشته باشد. 

انتهای پیام/2462/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول