اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک

گیتی‌پسند فردا حریفان خود را می‌شناسد

مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، جام آزادگان فردا چهارشنبه برگزار می‌شود.

گیتی‌پسند فردا حریفان خود را می‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل 92-93 فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان فردا قرعه‌کشی می‌شود و تیم گیتی‌پسند حریفان خود را در گروه خود در رقابت‌های لیگ برتر می‌شناسد.

تیم فوتبال گیتی‌پسند که پله‌های ترقی را یکی از پس از دیگری پیموده است در رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک از پایان شهریورماه به مصاف حریفان می‌رود. در این رقابت‌ها 26 تیم حضور دارند که در قالب دو گروه 13 تیمی به رقابت می‌پردازند.

مسابقات دسته اول فوتبال باشگاههای کشور از 31 شهریورماه آغاز می‌شود و در پایان این فصل از مسابقات تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم به لیگ برتر راه پیدا کرده و دو تیم انتهای جدول به دسته دو سقوط می‌کنند.

گیتی‌پسند اصفهان تنها نماینده استان اصفهان در این دوره از رقابت‌ها است.

پدیده شاندیز، نفت مسجد سلیمان، الوند همدان، گل گهر سیرجان، ابومسلم خراسان، استیلا کویر یزد، نساجی مازندران، پارسه تهران، استقلال اهواز، شهرداری یاسوج، نیروی زمینی، ایرانجوان بوشهر، شهرداری بندرعباس، سایپا شمال، فولاد یزد، مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان، پیکان تهران، پاس همدان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران، گیتی پسند اصفهان، راهیان کرمانشاه، آلومینیوم هرمزگان، گهر دورود و سیاه جامگان تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک در فصل 92-93  هستند.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول