اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

فاز نخست تله کابین کامن افتتاح می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری و اقدامات صورت گرفته در این منطقه فاز نخست آن به زودی آماده بهره‌برداری خواهد بود.

فاز نخست تله کابین کامن افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه زرشک و کامان و بازدید از تله کابین آن اظهار داشت: این مجموعه مکمل مناسبی برای پارک ملی باراجین است و زمینه ورود گردشگران زیادی را به منطقه فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری و اقدامات صورت گرفته در این منطقه فاز نخست آن به زودی آماده بهره‌برداری خواهد بود.

حبیبی بر همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای هرچه بهتر این پروژه تأکید کرد و بیان داشت: باید با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی قسمت‌های اقامتی و رفاهی این مجموعه نیز هرچه زودتر آماده شود.

وی بر تزریق منابع اعتباری توسط شهرداری قزوین به این پروژه، واگذاری انشعاب برق و زیرساخت‌های لازم و احداث 215 کیلومتر دیگر راه ارتباطی برای این مجموعه گردشگری تفریحی نیز تأکید کرد.

مجموعه تله کابین زرشک و کامان در بخش الموت غربی از توابع شهرستان قزوین در حال احداث است که فاز نخست این مجموعه با 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مهر ماه امسال آماده بهره‌برداری است.

این تله کابین تمام PLC است و تمام اقدامات مکانیکال آن انجام شده و مراحل اکترونیکال آن نیز دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.

طول خط این تله کابین یک‌هزار و 650 متر و با ظرفیت جابجایی یک‌هزار و 250 نفر در ساعت دارای شاخصه‌های استاندارد جهانی است.

طول بالاترین نقطه ارتفاع این تله کابین از سطح زمین 15 متر می‌باشد.

عملیات اجرایی ساخت این تله کابین از سال 89 آغاز و در سال 90 کار پایه‌گذاری آن به مرحله اجرا درآمده است و مهر ماه امسال آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/2667/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول