اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

برنامه‌ریزی برای شرکت 200 نفر دانش‌آموز در مشاعره رضوی در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همایش ملی مشاعره رضوی در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان است و تعداد 200 دانش‌آموز از استان بوشهر نیز آماده حضور در جشنواره ملی مشاعره رضوی هستند.

برنامه‌ریزی برای شرکت 200 نفر دانش‌آموز در مشاعره رضوی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس محمدی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه کرامت در استان بوشهر اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و عملیاتی ساختن این شاخص در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مراسم ویژه دهه کرامت از 16 تا 25 شهریور ماه در استان به اجرا در می‌آید بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌ها در مراسم این دهه تأکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امسال هشتمین جشنواره ملی مشاعره رضوی به بوشهر برگزار می‌شود، اذعان داشت: برای شرکت در این جشنواره تاکنون یک ‌هزار شاعر از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومان به ویژه امام رضا(ع) و تجلیل از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره این حضرت از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمدی اذعان داشت: همایش ملی مشاعره رضوی در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان است و تعداد 200 دانش‌آموز از استان بوشهر نیز آماده حضور در جشنواره ملی مشاعره رضوی هستند.

وی در پایان یادآور شد: جشنواره ملی مشاعره رضوی روز 20 شهریورماه امسال در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول