اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

دومین جشنواره موسیقی مقاومت در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی مقاومت خبر داد.

دومین جشنواره موسیقی مقاومت در استان مرکزی برگزار می‌شود

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای در استان برگزار می‌شود که جشنواره موسیقی مقاومت از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: جشنواره موسیقی مقاومت فرصت طلایی برای انتقال مفهوم ایستادگی دوران هشت سال دفاع مقدس است که هر ساله با استقبال خوب گروه‌های موسیقی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در دلیجان خبر داد و بیان داشت: این جشنواره با هدف حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین شناسایی، حمایت و تقویت شعرای ادبیات پایداری و با موضوعات دفاع مقدس، شهید و شهادت و آزاد برگزار می‌شود.

مشایخی ادامه داد: این جشنواره فرصت مناسبی است که شاعران استان آثار خود را در این جشنواره معرفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزاری مسابقه و همایش خوشنویسی با موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس در دلیجان، برگزاری جشنواره تئاتر، برگزاری نمایش‌های صحنه‌ای با موضوع دفاع مقدس، برگزاری همایش یاد، اجرای تئاتردفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سطح استان برشمرد.

مشایخی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بار دیگر یاد و خاطره مقاومت شهدا، رزمندگان و بسیجیان ایران اسلامی زنده شود، خاطر نشان ساخت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بار دیگر روحیه ایثار و از خودگذشتگی و سلحشوری در جامعه شکوفا و بارور شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران برای نظام جمهوری اسلامی پرداخت و تاکید کرد: همه ما مدیون ایثار شهدای گرانقدر و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان و ظرفیت، یاد و خاطره آن عزیزان را زنده نگاه داریم.

انتهای پیام/87001/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول