اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس خبر داد

اتصال ریلی تویسرکان به خط آهن غرب کشور / مسئولان از حاشیه‌ها دوری کنند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از اتصال ریلی تویسرکان به خط آهن غرب کشور در تویسرکان خبر داد.

اتصال ریلی تویسرکان به خط آهن غرب کشور / مسئولان از حاشیه‌ها دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات هلال احمر این شهرستان، با تأکید به دور شدن مسئولان از حاشیه‌ها در حوزه مسئولیت محوله، تصریح کرد: خدمت به مردم باید دغدغه اصلی همه مسئولان شهرستان باشد چرا که مردم ما استحقاق همه گونه خدمت صادقانه را دارند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان فصل جدیدی با انتظاراتی برای برطرف شدن مشکلات آغاز شده است، بیان کرد: ما در شهرستان از ابعاد مختلف، نیازمند تلاشی چشمگیر هستیم که این مهم با وحدت و همدلی همه مسئولان و مردم امکانپذیر است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گردشگری را یکی از ظرفیت‌های اصلی و قابل توجه برای بهبود اقتصاد و درآمد تویسرکان را عنوان کرد و گفت: تویسرکان دارای قدمت چند هزار ساله و ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی غنی است که باید به فعلیت برسد.

وی در بخشی دیگر از روند اجرایی طرح‌های عمرانی تویسرکان سخن گفت و ابراز کرد: پروژه‌های چهارخطه تویسرکان ـ جوکار، چهارخطه تویسرکان ـ کنگاور، گنجنامه ـ تویسرکان و تویسرکان ـ سرکان ـ همدان با هدف تسریع در روند اجرایی در حال پیگیری است.

مفتح با اشاره به پایان انجام فاز نخست پروژه مسیر تویسرکان ـ سرکان ـ همدان، افزود: پس از رایزنی با مسئولان امر مطالعه پروژه تویسرکان ـ سرکان ـ همدان توسط شرکت‌های مهندسی کاوش‌برد و گستران‌رشد انجام شد.

وی از گذر خط آهن غرب کشور از روستای باباکمال تویسرکان خبر داد و  متذکر شد: قبلاً قرار بر بود ایستگاه سوزن‌بانی خط آهن غرب کشور در روستای باباکمال تویسرکان ایجاد شود؛ اما با پیگیری این مهم و رایزنی با مسئولان امر مقرر شد ایستگاه مسافربری و باربری در این منطقه از شهرستان ایجاد شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه نیازمندی‌های بهداشت و درمان به صورت جامع و کامل به وزیر مربوطه ارائه شده، ابراز کرد:  ما با جدیت پیگیر هستیم تا مشکلات رفع و امکانات و تجهیزات لازم در این بخش تأمین شود.

وی به بهره‌برداری اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس قول مساعد مسئولان امر این اورژانس تا پایان مهر ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

مفتح اذعان داشت: البته من می‌دانم که دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان از نظر منابع نقدینگی مشکلات فراوان دارد.

وی با اشاره به بدهی 35 میلیارد تومانی بیمه به دانشگاه‌های کل استان، بیان کرد: بر همین اساس مسئولیت حل مشکل بودجه دانشگاه‌های استان همدان به بنده واگذار شده است.

 نماینده مردم تویسرکان در مجلس از تأمین مبلغ 10 میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت برای عملیات پایانی سد سرابی در خصوص خط انتقال و تصفیه‌خانه خبر داد و افزود: به جد پیگیر آغاز عملیات اجرای سد ‌خرمرود هستیم.

انتهای پیام/89010/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول