اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان کرد

ضرورت تبیین امام‌شناسی در جامعه و به‌ویژه در بین جوانان

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: : باید امام‌شناسی را در جامعه و به ویژه در بین جوانان تبیین کنیم و باید فرزندان خود و آینده‌سازان ایران اسلامی را با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم.

ضرورت تبیین امام‌شناسی در جامعه و به‌ویژه در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه کرامت در بوشهر با بیان اینکه این دهه از 16 تا 26 شهریور برگزار می‌شود اظهار داشت: دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌القعده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی است تصریح کرد: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر لزوم کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دهه کرامت در استان بوشهر تاکید کرد و یادآور شد: باید برنامه‌های این دهه با کیفیت مطلوبی برگزار شود تا مردم جذب برنامه‌ها شوند و فرهنگ رضوی در جامعه نهادینه شود.

پرآور بر تبیین امام شناسی در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: باید امام‌شناسی را در جامعه و به ویژه در بین جوانان تبیین کنیم و باید فرزندان خود و آینده‌سازان ایران اسلامی را با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم.

وی همچنین اشاعه سیره رضوی در جامعه را یک ضرورت دانست و افزود: باید سیره رضوی را با برنامه‌های با کیفیت فرهنگی اشاعه بدهیم و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر نباید صورت گیرد و همه دستگاه‌ها و متولیان امور باید همت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر برگزاری مشاعره رضوی، تئاتر رضوی، جشن‌های مردمی رضوی را از جمله برنامه‌های این دهه برشمرد و گفت: این برنامه‌ها باید با کیفیت مطلوب و به شکل ویژه برگزار شود و در برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید نیز همه باید همکاری کنیم تا برنامه‌ای مناسب و باکیفیت اجرایی شود.

پرآور اضافه کرد: ظرفیت استان بوشهر در ابعاد مردمی بسیار بالاست و جوانان نیز باید مشتاقانه و خالصانه در این مراسمات مشارکت کنند.

وی پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) از سیمای مرکز بوشهر را مورد اشاره قرارداد و افزود: از سیمای مرکز بوشهر انتظار داریم در دهه کرامت در ساعت خاصی از شب، صلوات خاصه امام رضا(ع) را پخش کند و به صورت زیرنویس در ارتباط با برنامه‌های دهه کرامت اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول