اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم استفاده از کلیه ظرفیت‌ها در جشن‌های دهه کرامت

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده بهینه از کلیه ظرفیت‌ها در برگزاری جشن‌های دهه کرامت تاکید کرد.

لزوم استفاده از کلیه ظرفیت‌ها در جشن‌های دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام رضا قاسمی صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حضور مستمر دستگاه‌‌ها و مردم در برگزاری مطلوب جشن‌‌های دهه کرامت تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه این جشن‌‌ها استفاده کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی است تا به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت فاطمه معصومه (س) عرض ادب کنیم که باید برنامه‌های متناسب با اعیاد و در خور شان آن بزرگواران برگزار شود.

قاسمی با تاکید بر این‌که آشنایی با سیره و منش ائمه اطهار (ع) بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می‌کند و جامعه شیعی باید با فضایل این دو الگوی با فضیلت آشنا شوند، گفت: جشن‌های دهه کرامت از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باعث تقویت روحیه معنوئی آحاد مردم می‌شود.

این مسئول فرهنگی و مذهبی برگزاری جشن‌های دهه کرامت را در راستای شناساندن مسیر اهل بیت (ع) به جوانان دانست و تصریح کرد: همه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... در جامعه ناشی از عدم شناخت و درک زیبایی‌های کلام ائمه (ع) است.

وی، در ادامه عنوان کرد: در مناسبت‌های مذهبی و اعیاد باید سیره ائمه را به بهترین شکل به نسل جوان معرفی کرد که برنامه‌های دهه کرامت در این راستا برگزار و اجرا می‌شود از این رو نوجوانان و جوانان باید از تمام ظرفیت‌ها و برنامه‌های این دهه نهایت بهره را ببرند.

قاسمی در ادامه فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌‌های فرهنگی و مساجد، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ‌علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، بسیج، آموزش و پرورش و... را از جمله دستگاه‌‌های مشارکت کننده در برگزاری جشن‌‌های دهه کرامت این استان عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت حضور مستمر همه دستگاه‌‌ها و مردم در برگزاری جشن‌‌های دهه کرامت، اظهار داشت: باید از کلیه  ظرفیت‌‌ها در برگزاری این جشن‌‌ها استفاده کرد.

این مسئول گفت: با آغاز دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) این مراسم‌ها در بیش از 70 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این ستاد در استان به منظور گرامیداشت دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جشن دهه کرامت در 70 کانون فرهنگی و هنری و در 7 شهرستان، تجهیز کانون‌های استان به اقلام فرهنگی، افتتاح کانون‌های جدیدالتاسیس و نامگذاری آن‌ها به نام مبارک امام رضا(ع) و بزرگداشت روز دختر را از برنامه‌های گرامیداشت این دهه در استان است.

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان توسط سازمان تبلیغات، برگزاری جشن در مراکز تفریحی توسط میراث فرهنگی، برگزاری جشن و سخنرانی پیرامون شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) توسط بسیج، آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول