اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

تمدید مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان برتر در استان بوشهر تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا صادقی ظهر امروز در جمع فعالان اقتصادی استان بوشهر با بیان اینکه ثبت‌نام صادرکنندگان استان با توجه به شرایط اعلام شده هیچ محدودیتی ندارد، گفت: مهلت زمان ثبت‌نام الکترونیکی و مشارکت‌کنندگان در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی تا روز سه شنبه 5 شهریورماه 92 تمدید شده است.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام صادرکنندگان مایل به شرکت در این رقابت ملی گفت: با توجه به محدودیت زمانی، فعالان در زمینه صادرات، می‌توانند با مراجعه به سایت اختصاصی www.nemonesh.tpo.ir ثبت‌نام و در مهلت مقرر نسبت به ارائه تمام مدارک لازم توسط نماینده تام‌الاختیار به حوزه معاونت توسعه تجارت خارجی این سازمان اقدام کنند.

صادقی یادآور شد: مدت زمان تحویل مستندات متقاضیان نیز تا روز یکشنبه دهم شهریورماه تمدید شده و صادرکنندگان علاقمند به مشارکت در این فرآیند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت توسعه تجارت خارجی سازمان با شماره تلفن 5559636 تماس بگیرند.

وی اعلام کرد: انتخاب صادرکنندگان نمونه همچون سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص‌های مقرر صورت می‌گیرد.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اشاره داشت: شناساندن الگوهای موفق در عرصه صادرات کشور به جامعه تولیدکنندگان و تشویق صادرکنندگان فعال جهت ادامه فعالیت و معرفی آنها به جامعه از اهداف انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی است.

صادقی در ادامه افزود:‌ بالا بودن ارزش صادرات کالاهای شخص صادرکننده در یک دوره مالی در مقایسه با سایر اشخاص یا شرکت‌هایی که کالاهای مشابه صادر می‌کنند، دارا بودن حسن شهرت و عدم دریافت گزارشی مبنی بر خلف وعده یا عدم ایفای تعهد از جانب وی از خریداران، طرف‌های تجاری، گمرک جمهوری اسلامی ایران،‌ شبکه بانکی، نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور یا سایر منابع موثق و همچنین برخورداری از کیفیت بالای کالاهای صادراتی در مقایسه با رقبا، از جمله شروط انتخاب صادرکنندگان نمونه است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول