اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای تفاهمنامه صورت گرفت

تفویض اختیار سازمان ملی استاندارد ایران به منطقه آزاد انزلی

اختیارات سازمان ملی استاندارد ایران با امضای تفاهمنامه‌ بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان ملی استاندارد ایران، به منطقه آزاد انزلی تفویض شد.

تفویض اختیار سازمان ملی استاندارد ایران به منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیش از ظهر امروز در جریان امضای تفاهمنامه مذکور راهبرد این سازمان برای امضای تفاهمنامه را برطرف شدن مشکلات حاکمیتی در انزلی دانست.

وی اظهار کرد: جایگاه سازمانی و نظارتی سازمان استاندارد می‌تواند مسیر واگذاری مسئولیت و مأموریت دیگر دستگاه‌های اجرایی در منطقه را تسهیل دهد.

سعید رحیمی، ارتقای نقش و جایگاه حاکمیتی مناطق آزاد در کشور را مهم خواند و تصریح کرد: با امضای این تفاهمنامه موارد حاکمیتی سازمان استاندارد در منطقه محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی این تفویض اختیار را به عنوان یک امانت قلمداد کرده است، گفت: از تمام توان خود برای اعمال ضوابط استاندارد در این منطقه در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت شرایط، قوانین و ضوابط سازمان استاندارد در منطقه آزاد انزلی یک واحد استاندارد قوی با مدل پیشرفته مستقر شود.

وی زیرساخت را تنها راه ارتباطی و انرژی ندانست و یادآور شد: این اتفاق پیامدهای بسیار مطلوبی برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در منطقه آزاد انزلی دارد.

به گفته رحیمی، با امضای این تفاهمنامه و اطلاع‌رسانی خوبی که در این زمینه صورت می‌گیرد فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در منطقه از این امکان به خوبی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول