اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه بصیرت نابینایان خبر داد

ارسال رایگان 120 کتاب برای روشندلان پایتخت

مدیر کتابخانه بصیرت نابینایان گفت: از سوی کتابخانه بصیرت مجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی(ره) 120 کتب برای نابینایان به‌صورت رایگان ارسال شده است.

ارسال رایگان 120 کتاب برای روشندلان پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، منصور علیزاده با بیان فعالیت‌های کتابخانه بصیرت اظهار داشت: تاکنون 120 جلد کتاب برای نابینایان ارسال کرده‌ایم.

مدیر کتابخانه بصیرت افزود: این کتابخانه در سطح شهرری دارای 450 نفر عضو است که تمام آنها عضو فعال کتابخانه بصیرت هستند.

علیزاده با بیان اینکه تأمین منابع کتاب‌های بریل و گویا برای نابینایان با سرعت در حال انجام و آماده‌سازی است، عنوان کرد: کتب بریل از طرف مجتمع رودکی و یک سری از آن از طرف خود اعضا اهدا می‌شود.

مدیر کتابخانه بصیرت همچنین از ارسال نشریات تخصصی برای نابینایان خبر داد و اذعان داشت: نشریات سیاه و سفید، ماهنامه قرآنی سپید آفرید و ماهنامه بشرا به صورت بریل برای نابینایان و یا با داشتن قالب درشت‌نمایی برای کم‌بینایان و همچنین گویا در اختیار نابینایان قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با ارسال کتب به اعضای کتابخانه اذعان کرد: هر روز هفته برای اعضای کتابخانه، کتاب ارسال می‌شود و به‌طور میانگین می‌توان گفت که در هفته 20 کتاب به دست اعضای کتابخانه می‌رسد.

مدیر کتابخانه بصیرت در خصوص فعالیت کتابخانه بصیرت بیان داشت: این کتابخانه تا به حال اردو های زیادی را برای اعضا تدارک دیده است.

وی ادامه داد: آشنایی با نرم‌افزار، محفل انس با قرآن و حفظ  قرآن از دیگر فعالیت‌های این کانون است.

مدیر کتابخانه بصیرت نابینایان ابراز کرد: کتابخانه بصیرت نابینایان در مجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی (ره) قرار دارد.

علیزاده در پایان متذکر شد: علاقمندان برای ثبت‌نام در این کتابخانه با به همراه داشتن یک قطعه عکس و فتوکپی از شناسنامه می‌توانند به کتابخانه شیخ کلینی (ره) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان 45 متری، نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33753032 و 33395655 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول