اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی‌های آسیایی نوجوانان - چین

نخستین مدال اصفهانی‌ها بر گردن ایمان نیک‌اقبال

در ادامه بازی‌های آسیایی نوجوانان ایمان نیک‌اقبال، جودوکار اصفهانی نخستین مدال این استان را بر گردن آویخت.

نخستین مدال اصفهانی‌ها بر گردن ایمان نیک‌اقبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین در جریان است و در روز پایانی مسابقات جودو نخستین مدال ورزشی کاروان ایران به دست آمد.

ایمان نیک‌اقبال، جودوکار اصفهانی وزن منهای 81 کیلوگرم موفق شد به مدال برنز این دسته پیدا کند تا رشته جودو دست خالی به کشور بازنگردد.

جودوکار نوجوان اصفهانی در دور نخست برابر نماینده ترکمنستان به پیروزی رسید و سپس مقابل نماینده لبنان به میدان رفت که این حریف را نیز شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در دور بعدی برابر حریف قزاقستانی پیروز شده و در دیدار بعدی مقابل حریف ازبکی نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

نیک‌اقبال در دیدار رده‌بندی به مصاف حریف میانماری خود رفت که در این مبارزه حریف خود را با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و به مدال برنز این دسته دست پیدا کرد.

در دوره قبلی بازی‌های آسیایی نوجوانان، ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های انفرادی موفق به کسب مدال نشده بودند و مدال نیک اقبال نخستین مدال اصفهانی‌ها در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

نیک‌اقبال نشان داده که ورزشکار بااستعدادی است و مدال بازی‌های آسیایی می‌تواند مقدمه‌ای بر مدال‌های آینده این ورزشکار در میادین جهانی و المپیک باشد؛ به شرطی که از مسیر پیشرفت منحرف نشود.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول