اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس برای هر اقدامش تئوری و نظریه علمی دارد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس برای هر اقدامش تئوری و نظریه علمی دارد.

پلیس برای هر اقدامش تئوری و نظریه علمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در نشست شورای پژوهشی استان گفت: تحقیقاتی که در سال‌های اخیر در ناجا صورت گرفته، حرکت در مسیر علمی شدن پلیس را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: پلیس امروز با تغییر در تفکرات و ایده‌ها، رویکرد دانش پژوهشی را در ناجا دنبال می‌کند و فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی به دنبال پلیس دانش‌بنیان هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: همزمان با پیشرفت تکنولوژی، جرایم نیز از شکل سنتی تغییر یافته و حوزه فضای مجازی و اینترنت بستر وقوع بسیاری از جرایم را فراهم آورده است که این موضوع تغییر در روش‌های مقابله‌ای پلیس را می‌طلبد.

این مسئول در ادامه به تحقیقات پلیس در موضوع خودکشی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی به سهم خود در این رابطه تلاش‌های زیادی داشته و با همفکری اساتید دانشگاهی و دانش‌پژوهان و کارشناسان مسائل اجتماعی به ریشه‌یابی علل خودکشی در استان پرداخته و راهکارهای مناسب برای پیشگیری از این معضل را نیز ارائه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع خودکشی در استان ایلام متولیان دیگری نیز دارد، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی باید در این عرصه وارد شوند و با فعالیت علمی و عملی در جهت پیشگیری و کاهش خودکشی در استان به صورت همسو گام بر دارند.

دولتی در بخش دیگری از سخنانش به شاخص‌های میزان وقوع برخی جرایم در استان اشاره کرد و گفت: جرایمی چون چاقوکشی و نزاع از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در سطح برخی مناطق استان شایع است و پیشگیری از آنها علاوه بر تلاش دستگاه‌های انتظامی و قضایی به کار فرهنگی نیاز دارد.

نشست شورای پژوهشی فرماندهی انتظامی استان ایلام صبح امروز با حضور جمعی از کارشناسان و اساتید دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/2246/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول