اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 3 گلزار در روستاهای قم

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از بهره‌برداری از سه گلزار در روستاهای میم، قبادبزن و کرمجگان همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 3 گلزار در روستاهای قم

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پروژه‌های در دست احداث بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: گلزار علی بن جعفر(ع) یکی از پروژه‌های در حال احداث بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: 3 هزار شهید در گلزار علی بن جعفر(ع) دفن شده و جزء بزرگترین گلزارهای استان محسوب می‌شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 15 میلیارد تومان برای مجموعه گلزار علی بن جعفر (ع) نیاز است تا به میزان پیشرفت در نظر گرفته شده و حد قابل قبول برسد.

وی یادآور شد: سالن اجتماعات و مجموعه‌های ورزشی در فاز دوم این پروژه پیش‌بینی شده که اجرای آن به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

جعفری با اشاره به تعداد گلزارهای استان قم گفت: 70 گلزار در سطح استان وجود دارد که گلزار شهدای 15 خرداد و گلزار شهدای طیب و طاهر از جمله گلزارهای در حال احداث هستند.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت گفت: گلزارهای میم،‌ قبادبزن و کرمجگان از جمله گلزارهای آماده بهره‌برداری هستند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: بودجه گلزارهای میم، قبادبزن و کرمجگان از اعتبارات استانی تأمین شده به طوری که برای احداث گلزارهای میم 15 میلیون تومان و برای احداث گلزار قبادبزن 6 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/78003/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول