اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

بیمه بستری تکمیلی جوابگوی نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: از ابتدای تیر ماه امسال بیمه طلایی با تغییر عنوان با نام بیمه بستری تکمیلی نسبت به تمام بازنشستگان اجرا شده، اما این بیمه جوابگوی نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست.

بیمه بستری تکمیلی جوابگوی نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بازنشستگان نباید دغدغه معالجه و درمان خود را داشته باشند، اظهار داشت: اما هزینه‌های بالای درمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز بازنشستگان است و درصد بالایی از بازنشستگان به دلیل هزینه‌های بالای درمانی از درمان بیماری‌های خود صرف‌نظر می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای بیمه طلایی از خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی بوده و این بازنشستگان از دو سال گذشته تاکنون پیگیری‌های بسیاری را برای اجرای بیمه طلایی انجام داده‌اند، اضافه کرد: به دنبال این پیگیری‌ها مقرر شد که بیمه طلایی از ابتدای تیر ماه نسبت به تمام بازنشستگان اجرا شود.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه از ابتدای تیر ماه امسال بیمه طلایی با تغییر عنوان با نام بیمه بستری تکمیلی نسبت به تمام بازنشستگان اجرا شده، اما این بیمه جوابگوی نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست، تصریح کرد: مسئولان بالا‌دستی تنها برای اجرای بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان وعده و وعید داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عنوان شده است که آزمایشگاه نیز به خدمات بیمه بستری تکمیلی بازنشستگان اضافه شود، ادامه داد: بازنشستگان منتظر تغییر و تحولات دولت هستند و هزینه‌های درمانی قشر بازنشسته باید به صورت کامل از سوی دولت پرداخت شود.

روستایی با بیان اینکه در حال حاضر 55 هزار نفر بازنشسته فرهنگی در سطح استان به صورت سیستماتیک زیر پوشش بیمه بستری تکمیلی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: اما افراد تحت پوشش این بازنشستگان برای استفاده از خدمات این بیمه باید تا 31 شهریور ماه امسال در سایت بیمه آتیه‌سازان ثبت‌نام کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بیمه بستری تکمیلی هزینه‌های عمل‌های جراحی بازنشستگان را به صورت 100 درصد پرداخت می‌کند، افزود: البته این بیمه تنها بخش محدودی از هزینه‌های درمانی بازنشستگان را زیر پوشش خود قرار می‌دهد و بازنشستگان برای درمان بیماری‌های خود باید هزینه‌های بالایی را پرداخت کنند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با اشاره به اینکه ابهامات بسیاری در زمینه بیمه طلایی یا بیمه بستری تکمیلی بازنشستگان وجود دارد، متذکر شد: طی هشت سال گذشته دولت عدالت‌محور و مهر‌ورز هیچگونه مهر و عدالتی نسبت به بازنشستگان نداشته و طی هشت سال گذشته تمام مطالبات بازنشستگان بر روی زمین مانده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه دولت یازدهم با قشر بازنشسته متذکر شد: امیدواریم دولت یازدهم با اعتدال، تدبیر و امید خود از بازنشستگان حمایت کند و مطالبات چندین ساله این بازنشستگان پرداخت شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول