اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان خبر داد

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد همچنان با تأخیر

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: هنوز حقوق تیرماه بازنشستگان صندوق فولاد کشور پرداخت نشده است و حقوق این بازنشستگان همچنان با تأخیر پرداخت می‌شود.

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد همچنان با تأخیر

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کسری صندوق فولاد باید جبران شود، اظهار کرد: براساس مصوبه قانونی دولت مقرر شده بود که سهام 12 هزار میلیارد تومانی برخی از شرکت‌ها برای جبران صندوق فولاد باید به این صندوق منتقل شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نقل و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده، اما هنوز بند 59 قانون بودجه کشور اجرایی نشده و این موضوع سبب تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان این صندوق شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه حقوق خرداد ماه بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر بیش از یک ماه پرداخت شده، تصریح کرد: اما هنوز حقوق تیرماه بازنشستگان صندوق فولاد کشور پرداخت نشده و حقوق این بازنشستگان همچنان با تأخیر پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه البته مقرر شده است که امشب بخشی از حقوق خرداد ماه این بازنشستگان پرداخت شود، ادامه داد: نقل و انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد در گروی امضای معاون اول رئیس جمهور بوده، البته این مصوبه در دولت دهم به امضای آقای رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور نرسیده است.

دستمزد با اشاره به اینکه امیدواریم این مصوبه در آینده‌ای نزدیک به امضای آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور جدید برسد، تاکید کرد: به دنبال نقل و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شده بود که از ابتدای تیر ماه امسال حقوق بازنشستگان این صندوق توسط وزارت تعاون پرداخت شود، اما این موضوع به دلیل عدم انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد هنوز محقق نشده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر صندوق فولاد با استفاده از منابع اعتباری مختلف و قرض گرفتن از مجموعه‌های دیگر حقوق بازنشستگان خود را پرداخت می‌کند، متذکر شد: امیدواریم که معاون اول رئیس جمهور با امضای خود سهام 12 هزار میلیارد تومانی را به صندوق فولاد منتقل کند و با این انتقال مشکل حقوق بازنشستگان این صندوق برطرف شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول