اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین چرخابی:

ذوب‌آهن فصل قبل با تک ماده در لیگ ماند / امسال خط حمله ذوب مشکل دارد

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه امسال خط حمله ذوب آهن مشکل دارد گفت: سبزپوشان اصفهانی در سال گذشته نیز کارشان به تجدیدی کشید و با تک ماده قبول شدند.

ذوب‌آهن فصل قبل با تک ماده در لیگ ماند / امسال خط حمله ذوب مشکل دارد

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در کسب نتایج ضعیفی که ذوب‌آهن تاکنون کسب کرده باید بگویم خود این تیم مقصر است چراکه چوب نتایج ضعیف سال گذشته‌اش را دارد می‌خورد.

وی تصریح کرد: سبزپوشان اصفهانی در سال گذشته کارشان به تجدیدی کشید و با تک ماده قبول شده و در لیگ برتر ماندنی شدند و همین تک ماده در رقابت‌های این فصل به ضرر آنها تمام شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن در کسب نتایج ضعیف این تیم هیچ تقصیری ندارند چراکه دو فصل پشت سرهم است که بدون استراحت مشغول انجام بازی‌های لیگ هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات فرصت کمی را برای یارگیری داشت و با از دست دادن پیام صادقیان و فوفانو این تیم نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده است.

چرخابی با بیان اینکه برخی بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند از لیگ یک به ذوب‌آهن آمدند افزود: این بازیکنان تا می‌آیند با شرایط لیگ برتر آشنا شوند زمان می‌برد و از طرف دیگر لوکا باید در بازی‌های داخل خانه تهاجمی‌تر ظاهر شود چراکه تیم آن حالت تهاجمی را ندارد.

وی با اشاره به خط دفاعی ذوب‌آهن تصریح کرد: خط دفاعی این تیم نسبت به گذشته بهتر شده اما این تیم در خط حمله گل خراب می‌کند و مشخص است که این تیم تمرینات خوبی برای گل زدن ندارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: در عدم گلزنی یک تیم عوامل متعددی از جمله خودخواهی مهاجم، جایگیری غلط، عدم دقت و تکنیک ضعیف بازیکن را می‌توان اشاره کرد که تمام این عوامل با تمرین اصلاح می‌شود و ذوب‌آهن هم باید در تمرینات این نقطه ضعف تیمش را برطرف کند.

وی گفت: ذوب‌آهن بدشانسی آورد و بیاتی‌نیا نیز مصدوم شد و باید بگویم وی یک بازیکن با تعصب و بسیار با انگیزه است که در کمال تاسف برخورد بدی با دروازه‌بان سایپا پیدا کرد.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول