اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داروخانه‌ها و عطاری‌های البرز به صورت متمرکز رصد می‌شوند

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری البرز از نظارت و رصد بر فعالیت داروخانه‌ها و عطاری‌های استان خبر داد.

داروخانه‌ها و عطاری‌های البرز به صورت متمرکز رصد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، علی‌اکبر زارعی‌نژاد گفت: یکی از اقلام مورد نظر قاچاقچیان کالا و ارز، قاچاق دارو و لوازم بهداشتی به خصوص در هنگام کمبود این کالاهای اساسی است.

وی افزود: با افزایش تحریم‌ها و کمبود مقطعی برخی داروها بالاخص داروهای بیماری‌های خاص این اقلام توسط قاچاقچیان دارو در بعضی داروخانه‌ها و عطاری‌ها توزیع می‌شود که علاوه بر قیمت بالا اغلب این داروها تاریخ مصرف گذشته و حتی تقلبی هستند که جان بیماران را تهدید می‌کند.

زارعی‌نژاد بیان کرد: خوشبختانه با ترخیص داروهای بلاتکلیف در گمرک کشور و تولید بسیاری از این داروها در کارخانجات داخلی وضعیت دارو در کشور و بالطبع در استان بهبود یافته و در روزهای آتی نیز بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که کمیته غذا و دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی داروخانه‌های استان توسط افراد مشخص به صورت مستمر بازدید و رصد می‌شود.

این مسئول  عنوان کرد: طی پنج ماه گذشته 61 بازرسی از داروخانه‌ها انجام شده و 216 بار داروخانه‌های استان مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول