اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین تاکید کرد

لزوم توجه ویژه به بیماران خاص

امام جمعه ورامین ضمن دعوت مردم برای کمک به بیماران گفت: مسئولان باید به بیماران خاص توجه ویژه کنند.

لزوم توجه ویژه به بیماران خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران،‌ اعضای انجمن بیماری‌های خاص شهرستان ورامین با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت‌الله سیدمرتضی محمودی دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار با تقدیر از تلاش انجمن بیماری‌های خاص برای رفع مشکلات بیماران کم‌توان، اظهار داشت: از فرد، فرد کسانی که سعی دارند تا مشکلات بیماران و نیازمندان جامعه را برطرف کنند تشکر می‌کنم و این افراد بدانند در پیشگاه خداوند دارای اجری عظیم هستند.

محمودی‌گلپایگانی گفت: در قرآن کریم آمده است «کسی که نفسی را احیا کند مانند آن است که همه جامعه را احیا کرده است» چون جامعه بشریت به منزله یک انسان است و فعالیت شما یک کار بسیار شایسته و پسندیده است که باید با قوت ادامه پیدا کند.

امام جمعه ورامین گفت: کسانی که در این راه قدم برداشتند، بدانند دارای جایگاه رفیعی در بین خدا و مردم هستند و مردم این زحمات را فراموش نخواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم وظیفه دارند به هموطنان خود کمک کنند، مال و سرمایه، زمانی مفید و منشأ خیر برای انسان است که بتواند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند، همچنین مسئولان وظیفه دارند به رسالت خود در تأمین نیازهای بیماران توجه کنند.

این مسئول سپس به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره و اضافه کرد: امروز به برکت اهل بیت و همت و تلاش جوانان این مرز و بوم، ایران اسلامی توانسته است در جایگاه رفیعی قرار گرفته و در بسیاری از علوم از کشورهای غربی و اروپایی سبقت بگیرد و به پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان‌ ورامین در پایان بار دیگر از تلاش‌های انجمن حمایت از بیماران خاص تشکر و از شکل‌گیری این نهاد مردمی در سطح شهرستان ورامین ابراز رضایت کرد.

بر پایه این گزارش،‌ در ابتدای این دیدار هر یک از اعضای هیئت مدیره گزارشی از فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماری‌های خاص ارائه و از امام جمعه ورامین خواستند تا در نماز جمعه و اماکن عمومی زمینه آشنایی هرچه بیشتر مردم با این انجمن را فراهم آورد. 

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول