اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا خبر داد

افتتاح 27 پروژه عمرانی در آستارا به مناسبت هفته دولت

فرماندار آستارا از افتتاح 27 پروژه عمرانی 100 میلیارد ریالی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 27 پروژه عمرانی در آستارا به مناسبت هفته دولت

کیوان اسدپور امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری باشکوه آیین‌های ویژه هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دولت پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی در شهرستان مرزی آستارا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم هفته دولت در این شهرستان انجام شده است، افزود: این پروژه‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال آماده افتتاح هستند.

این مسئول به افتتاح هفت طرح مسکن مددجویی در آستارا اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت این واحدها در روستاهای کوته‌کومه، باش محله، کانرود، شهرک هجرت و بخش لوندویل افتتاح می‌شوند.

وی، تأمین برق روستاهای خوش‌نگین کشفی، سیفی هاماری هودول و مسکن مهر معلولان را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان ذکر کرد.

اسدپور با تصریح بر اینکه در برخی از مناطق روستایی آستارا مردم از افت ولتاژ برق ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون راهکارهای مناسب برای برطرف شدن این مشکل انجام شده است.

به گفته وی، در هفته دولت تقویت برق روستاهای باش‌محله لوندویل، بالامحله هودول و روستای حیران به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار آستارا، از افتتاح سالن ورزشی رحیم‌محله لوندویل در هفته دولت خبر داد و متذکر شد: ساخت مخزن بتنی 150 متر مکعبی و بهسازی دو دهنه چشمه در روستای کانرود نیز از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

وی یادآور شد: پروژه مذکور با تلاش و تعامل بسیار خوب اداره آب و فاضلاب روستایی آستارا و اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدپور، افتتاح جاده سلامت، طرح سالم‌سازی دریا، احیای گلزار شهدا و مزرعه پرورش ماهیان خاویاری را از دیگر برنامه‌های قابل افتتاح در هفته دولت آستارا برشمرد.

انتهای پیام/84002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول