اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اخبار ضد و نقیض از استعفای استاندار خراسان شمالی‌

با بازگشت معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی به محل کار خود، اخبار ضد و نقیضی از استعفای استاندار وجود دارد.

اخبار ضد و نقیض از استعفای استاندار خراسان شمالی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، برخی از منابع آگاه از استعفای استاندار خراسان شمالی خبر می‌دهند.

وزارت کشور در پی عزل معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی واکنش نشان داده و با ارسال نامه‌ای خطاب به احمدی‌بیغش از وی خواسته تا ضمن لغو حکم سرپرست جدید این معاونت نسبت به فراهم کردن تداوم حضور معاون سابق اقدام کند.

سیف‌الله مطلبی که از چند روز در مرخصی بوده و چهارشنبه هفته گذشته از سوی استاندار خراسان شمالی عزل شده بود، در پی نامه وزارت کشور عصر روز گذشته به مقصد این استان حرکت و از صبح امروز در محل کار خود حاضر شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه موضوع عزل مطلبی معاون سیاسی امنیتی استاندار با مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور در میان گذاشته شد، اظهار کرد: ایشان نیز از استاندار خواسته تا حکم سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استاندار را ملغی کند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه استاندار نیز امروز در تهران حضور یافته است، از کناره گیری استاندار خراسان شمالی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی در عین حال با اشاره به اینکه وضعیت خراسان شمالی طی هفته‌های اخیر به خاطر برخی تصمیم‌گیری‌ها اندکی آشفته است،‌ خواستار تسریع در تصمیم گیری وزارت کشور برای انتصاب استاندار جدید شد.

به گزارش فارس، وزارت کشور علاوه بر ارسال نامه‌ای خطاب به احمدی‌بیغش برای پذیرش مطلبی، از وی خواسته تا چنانچه از این اقدام استنکاف نماید، از سمت خود نیز کناره گیری کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر غیرقانونی بودن لغو حکم مطلبی از سوی استاندار گفت: ظاهراً احمدی بیغش طی حضور خود در تهران با ارائه استعفانامه کناره‌گیری کرده است.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد همچنین از پیگیری‌ها برای معرفی و انتصاب استاندار جدید خراسان شمالی خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود خراسان شمالی از نخستین استان‌های کشور بوده که استاندار دولت یازدهم با اولویت تعیین شود.

انتهای پیام/63002/‌ش40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول