اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خبر داد

احداث ساختمان جدید زندان در شیراز

استاندار فارس از مکان‌یابی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید زندان در شیراز خبر داد.

احداث ساختمان جدید زندان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهندس حسین صادق‌عابدین در نشستی با مسئولان احداث ساختمان جدید زندان شیراز اظهار داشت: سرانجام پس از سال‌ها تاخیر و توقف، عملیات احداث ساختمان جدید زندان شیراز در زمینی به مساحت 200 هکتار واقع در حومه شهر آغاز شد.

وی افزود: برای انتخاب محل زمین، مطالعات کارشناسی کامل همراه با استعلام از تمام مراکز و نهادهای ذی‌صلاح برای اخذ تائیدات لازم صورت گرفته که اسناد آن به صورت یک مجلد چند صد صفحه‌ای موجود و قابل ارائه است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به مشکلات ناشی از وجود زندان در محدوده شهری از جمله مشکلات ترافیکی و زیست‌محیطی، گفت: ساختمان زندان فعلی شیراز فرسوده بوده و از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

صادق‌عابدین با اشاره به حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل زندان‌ها در جلسه، خاطرنشان کرد: احداث ساختمان جدید زندان شیراز، با همکاری اداره کل راه و شهرسازی این استان، اداره کل زندان‌ها و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آغاز شده و امید است در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد انتقال زندان فعلی به محل جدید در خارج از شهر باشیم.

انتهای پیام‌/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول