اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان خبر داد

ارسال 60 مقاله به هفتمین همایش ملی فضائل رضوی در زاهدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 60 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین همایش ملی علمی ـ پژوهشی فضائل رضوی در زاهدان ارسال شده است.

ارسال 60 مقاله به هفتمین همایش ملی فضائل رضوی در زاهدان

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی ظهر امروز در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه کرامت در استانداری سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پیش‌بینی‌ می‌شود تعداد مقالات تا پایان مهلت ارسال به 100 مورد برسد.

وی مهلت ارسال مقالات به این جشنواره را تا 31 مرداد اعلام کرد و افزود: 10 شهریور زمان انتخاب آثار برگزیده و 24 این ماه نیز برای اجرای مراسم تعیین شده است.

این مسئول با بیان اینکه همایش ملی علمی ـ پژوهشی فضائل رضوی از جمله برنامه‌های اقماری یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، افزود: این جشنواره در محورهای نقش امام رضا(ع) در گسترش اسلام و شکوفایی فرهنگ اسلامی، حفظ وحدت جامعه اسلامی در سیره امام رضا(ع) و حکمت عملی در سیره این امام در زاهدان برگزار می‌شود.

دانشی مکتب رضوی و راهبرد‌های مقابله با جنگ نرم، روایات منقول از امام رضا(ع) در کتب روائی اهل سنت و جایگاه و منزلت آن امام همام نزد عالمان و عارفان اسلامی را از دیگر محور‌های این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در زمینه جوایز مقالات برگزیده نیز گفت: به نفرات اول تا پنجم ضمن دریافت تندیس همایش، جوایز نقدی نفیسی نیز اعطا می‌شود.

وی افزود: تمامی منتخبان این همایش به عنوان میهمان دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول