اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

هدف مشترک رسانه‌ها توسعه و رفع محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد باشد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: هدف مشترک همه رسانه‌های استان باید توسعه و رفع محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد باشد.

هدف مشترک رسانه‌ها توسعه و رفع محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موفقیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف از جمله در رسیدن به منصب نمایندگی مردم مدیون انتقادات و حمایت‌های رسانه‌های استان هستم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما به رسانه‌ها برای توفیق در امور بدهکار هستیم و با قلم خبرنگار است که استان حرکت رو به جلو برای پیشرفت دارد.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود که در جمع خبرنگاران مرکز استان بیان می‌شد، ابراز کرد: زیباترین جمله برای خبرنگار این است که خبرنگاران سربازان اندیشه هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران در عین نیازمندی به دنبال مطالبات مردم هستند که برگرفته از روح ایثار و فداکاری در میان این قشر خدوم و ایثارگر است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درصد بالایی از موفقیت‌های خود در عرصه‌های مختلف از جمله پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی را مرهون حمایت و نقد خبرنگاران دانست و گفت: همه باید قدردان این خدمات باشیم خدماتی که از اندیشه ناب و پاک سرچشمه می‌گیرد.

 زارعی با بیان این‌که مشکلات خبرنگاران در استان را به خوبی می‌دانم، تصریح کرد: خود اصحاب رسانه باید برای بازگو کردن مشکلات پیشقدم باشند و از ما و سایر مسئولان پی‌گیری مشکلات خود را مطالبه کنند.

وی از گفت‌وگوی خود با وزیر جدید ارشاد در حاشیه رأی اعتماد به وزرا گفت و بیان کرد: به آقای جنتی این مطلب را یادآور شدم که استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه هنر و رسانه چه ظرفیت‌هایی دارد و در آینده نزدیک به اتفاق نمایندگانی از رسانه‌ها که می‌تواند اعضای خانه مطبوعات باشد با وزیر جدید برای بازگویی مشکلات و چاره‌جویی برای آن‌ها نشستی خواهیم داشت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که ارشاد اسلامی نباید به صورت فانتزی فکر کرده و عمل کند، تصریح کرد: امروز وظیفه داریم در برابر تهاجم فرهنگی نشأت گرفته از فرهنگ منحط غربی ایستادگی کنیم که هنر اصیل اسلامی می‌تواند ما را در این جنگ نابرابر یاری‌رسان باشد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول