اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زاهدان خبر داد

اعزام 350 نفر از پرسنل کارگری شهرداری زاهدان به مشهد مقدس

معاون فرهنگی شهردار زاهدان از اعزام 350 نفر از پرسنل کارگری این شهرداری در دهه کرامت به مشهد مقدس خبر داد

اعزام 350 نفر از پرسنل کارگری شهرداری زاهدان به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان‌، محمد خیرخواه ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه کرامت در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 350 نفر از پرسنل کارگری  شهرداری زاهدان در دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، این اقدام علاوه بر آذین‌بندی شهر زاهدان و برگزاری مراسم‌های فرهنگی ویژه در این دهه مبارک است.

معاون فرهنگی شهردار زاهدان با بلند خواندن ظرفیت فرهنگی شهرداری زاهدان، مشارکت اداره کل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان در برگزاری دو جشن محوری این دهه در شهر زاهدان را موجب غنا بخشی بیشتر به این مراسم‌ها عنوان کرد.

عضو کارگروه برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه کرامت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی از مردم زاهدان هستند که هنوز به مشهد مقدس شرفیاب نشده‌اند، گفت: می‌توانیم مانند شهرداری‌های دیگر سطح کشور از جمله اصفهان، در ایجاد المانی مشابه بارگاه آن امام همام اقدام کنیم تا حداقل مردم برای دیدن و گرفتن عکس یادگاری به اینجا مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات فراوان شهرداری، مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی در تحقق این امر را ما را یاری می‌کند، اگر دستگاه‌هایی پای کار باشند این طرح را در سال آینده می‌توانیم در مکان مناسبی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول