اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز:

تراکتورسازی بانک نیست که به طلبکاران خود سود بدهد/ به آرفی بدهکاریم

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز با تایید بدهی این باشگاه به اشپیتم آرفی گفت: در آن زمان قرار شد که این بدهی را از طریق درآمد تیم در لیگ برتر پرداخت کنیم.

تراکتورسازی بانک نیست که به طلبکاران خود سود بدهد/ به آرفی بدهکاریم

محمدحسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ما به آرفی چکی به مبلغ 150 میلیون تومان دادیم و با سازمان لیگ نیز هماهنگ شده بودیم که از محل درآمد تیم تراکتورسازی طلب این بازیکن آلمانی پرداخت شود اما در آن مقطع پولی در فدراسیون فوتبال موجود نبوده است.

وی در مورد گلایه‌های این بازیکن از باشگاه تراکتورسازی نیز گفت: آرفی بازیکن تاثیرگذاری بوده و در بازی با ذوب‌آهن در اصفهان نیز زننده گل سه امتیازی تیم بود اما از هفته هفتم آقای قلعه‌نویی عنوان کرد که وی را نمی‌خواهد و با وساطت من آرفی تا نیم فصل در تیم بود.

جعفری افزود: این حق مربی است که از چه بازیکنی استفاده کند و خود قلعه‌نویی آرفی را آورده و در نیم فصل نیز نام وی را در لیست خروج تیم قرار داد.

وی در مورد اینکه آرفی اظهار داشته سود طلب خود را هم خواهد گرفت، پاسخ داد: تراکتورسازی بانک نیست که به طلبکاران خود سود دهد.

نباید به تیم تراکتورسازی استرس وارد کرد

جعفری در مورد نتایج تیم سابقش در فصل جاری اظهار داشت: تیم تراکتورسازی از مدعیان هر دوره لیگ برتر بوده و قضاوت در مورد نتایج این فصل این تیم زود است، نباید به تیم تراکتورسازی استرس وارد کرد.

وی افزود: تراکتورسازی دو بازی بسیار خوب در اصفهان برگزار کرد و خستگی بازیکنان این تیم در بازی مقابل مس کرمان مشهود بود، ضمن اینکه همیشه دو سه تیم در لیگ برتر با سیستم دفاعی بازی می‌کنند و مس نیز با این حربه موفق شد از تیم تراکتورسازی امتیاز کسب کند.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در این باشگاه هیچ سمت و مسئولیتی ندارد، گفت: من یک هوادار تیم تراکتورسازی هستم و در هر دو بازی این تیم در تبریز به عنوان تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتم.

وی از عدم ارتباط خود با زینی‌زاده خبر داده و ابراز داشت: هیچ ارتباطی بین من و مسئولان فعلی باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد و هیچ مشاوره‌ای نیز در مورد تیم از من نشده است.

شورای چهارم هنوز وارد عمل نشده است

منتخب شورای اسلامی شهر تبریز، در مورد وضعیت باشگاه شهرداری عنوان کرد: اعضای شورای شهر در آغاز کار خود با دو موضوع مواجه خواهند بود، اول وضعیت فعلی باشگاه شهرداری تبریز و دوم آینده این باشگاه است.

وی افزود: به نظر می‌رسد شورای شهر نه به سرمایه‌گذاری حرفه‌ای شهرداری اعتقاد دارد و نه به انحلال این باشگاه، اما تا پیش از 12 شهریور نمی‌توان به قطع و یقین نظر داد.

جعفری در مورد واگذاری امتیاز تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: شورای چهارم هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده و تمام تصمیمات این باشگاه با نظر شهردار تبریز است، در مورد سیاست‌های این باشگاه در حفظ سهمیه‌های فوتسال و والیبال نیز باید تا آغاز به کار شورای اسلامی شهر تبریز صبر کرد.

انتهای پیام/60001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول