اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ابومرزوق: کرانه باختری به «تمرد» نیاز دارد/ حماس از ملت خود هرگز جدا نمی‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد حماس هرگز از ملت فلسطین، کرانه باختری و فرزندان آن جدا نخواهد شد و همچنان یک جنبش مقاومت در برابر اشغالگران تا آزادسازی سرزمین باقی خواهد ماند.

ابومرزوق: کرانه باختری به «تمرد» نیاز دارد/ حماس از ملت خود هرگز جدا نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «موسی ابومرزوق» در اظهاراتی که در فیس‌بوک منتشر شد، گفت که حماس تا زمان آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت ملت فلسطین به سرزمین و مقدسات خود، همچنان یک جنبش مقاومت باقی خواهد ماند.

وی اظهار داشت: ملت فلسطین در کرانه باختری به تمرد و قیام در برابر رژیم اشغالگر برای طرد آن و تخریب دیوار حایل و لغو شهرک‌سازی نیاز دارد.

وی افزود: کسانی که از تمرد و شورش در غزه و ضرورت اشغال دوباره آن و نیز اعزام گارد عباس به گذرگاه رفح برای اجرای توافقنامه گذرگاه‌های امضا شده بین تشکیلات خودگردان، صهیونیست‌ها و مصر سخن به میان می‌آورند ما به آنها می‌گوییم که مصر هرگز از این ایده ناکارآمد حمایت نخواهد کرد و صهیونیست‌ها نیز پیش از این شانس خود را امتحان کرده و شما نیز از عهده این کار بر نمی‌آیید.

ابومرزوق همچنین تاکید کرد: نوار غزه بخشی از سرزمین فلسطین است که از زمان فاجعه فلسطین، علیه رژیم صهیونیستی دست به شورش زد و گردان‌های قهرمان «احمد عبدالعزیز» با تجاوزات سال 1956 و 1967 مقابله کردند و پس از آن همه جنبش‌های آزادی‌بخش و در رأس آن فتح و جنبش‌های مقاومت و حماس به وجود آمدند.

این عضو دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: حماس و دیگر جنبش‌های مقاومت موفق شدند رژیم اشغالگر را خارج کنند در حالی که تیم مذاکرات با این عقب‌نشینی مخالفت کرده و آن را یک طرفه محسوب کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول