اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رشد 189 درصدی کمک‌های مردمی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از رشد 189 درصدی میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این استان در ماه رمضان سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 189 درصدی کمک‌های مردمی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

 سرفراز آوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از رشد 189 درصدی میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به محرومان، نیازمندان و فقرا و فرصتی برای پالایش روح و جان انسان‌هاست.

وی تصریح کرد: در همین راستا، کمیته امداد جهت رسیدن به اهداف اساسی خود اقدام به اجرای طرح‌های مشارکتی و برنامه‌های مختلف برای کمک به نیازمندان کرده است.

آوری با بیان اینکه در مجموع درآمد طرح‌های مشارکتی کمیته امداد استان با تلاش مجدانه امدادگران در ماه رمضان سال‌جاری نسبت به سال گذشته 189 درصد رشد داشته است، گفت: این افزایش و رشد چشمگیر، حاکی از اعتماد مردم نسبت به برنامه‌های این نهاد و مشارکت آنان در مساعدت به خانواده‌های نیازمند است.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ی کمیته امداد را اکرام ایتام دانست و گفت: جذب حامی در ماه رمضان سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

آوری افزود: در همین زمینه تعداد یک هزار و 134 حامی سرپرستی یک هزار و 350 یتیم تحت حمایت کمیته امداد در این سطح را عهده‌د‌ار شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی در رابطه با اطعام نیازمندان در ماه رمضان افزود: به شش هزار نفر از نیازمندان در این ماه با مشارکت خیرین و مسئولان مردم نیکوکار استان کهگیلویه و بویراحمد سه میلیارد و 508 میلیون ریال اطعام شدند.

وی به طرح مشارکتی مفتاح‌الجنه اشاره کرد و گفت: همنشینی با فقرا و نیازمندان و بررسی مشکلات آنها از نزدیک، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در قالب طرح مفتاح‌الجنه است.

آوری افزود: در راستای اجرای این طرح با حضور مدیران، خیرین و مسئولان از تعداد یک هزار و 315 خانوار از ایتام و نیازمندان بازدید و براساس نوع نیاز آن‌ها 397 میلیون ریال کمک و مساعدت صورت گرفت.

وی توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان را در قالب طرح همیان‌مولا از دیگر طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان عنوان کرد و گفت: طرح همیان مولا به تبعیت از مولای متقیان اجرا می‌شود و سبدهای غذایی اهدایی مردم و خیرین شبانه در منازل نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد مبلغ جمع‌آوری شده از خیرین و مردم نیکوکار را در راستای اجرای این طرح 199 میلیون ریال اعلام کرد.

آوری در زمینه جمع‌آوری زکات فطریه مطرح کرد: در مجموع 300 میلیون ریال زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد جمع‌آوری شد که در سرفصل‌های مربوطه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با قدردانی از مردم مؤمن، خیر و نیکوکار این استان که در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های کمیته امداد یاریگر این نهاد بوده‌اند، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر آن‌ها در برنامه‌های ملی و جشن‌های این نهاد شد و گفت: کمیته امداد از هم اکنون آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت استقبال از جشن عاطفه‌ها که در مهرماه برگزار می‌شود، است.

انتهای پیام/82009/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول