اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد‌ماه صورت گرفت

انجام 106 مورد نمونه‌برداری از سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بازدید کارشناسان این اداره‌کل در مرداد‌ماه از سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد 106 نمونه‌برداری انجام گرفته است.

انجام 106 مورد نمونه‌برداری از سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طی بازدید کارشناسان این اداره‌کل در مرداد‌ماه از سطح بازار استان کهگیلویه و بویراحمد 106 نمونه‌برداری انجام گرفته است.

مدیر‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این 106 مورد شامل 40 نمونه انواع محصولات غذایی، 26 نمونه برق و الکترونیک، 8 نمونه بسته‌بندی و سلولوزی، 16 نمونه شیمی و پتروشیمی، هشت نمونه آب آشامیدنی و هشت نمونه انواع گندم مصرفی موجود در سیلوی اداره غله است.

وی افزود: محصولات (غذایی کشاورزی) شامل انواع چیپس، بیسکوییت، دوغ، ماست، نوشابه و کنسروجات و (برق و الکترونیک) شامل انواع کلید و پریز لامپ کم‌مصرف و رشته‌ای و انواع سیم و کابل و (بسته‌بندی و سلولوزی) شامل انواع پوشک کامل و معمولی، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی و دستمال توالت و (شیمی و پتروشیمی) شامل انواع شامپو، خمیر دندان، مایع ظرف‌شویی، پودرهای شوینده، رنگ و اتصالات پی وی سی می‌باشد.

محمدی خاطر‌نشان کرد: نمونه‌های خریداری شده در بازار پس از آزمایش در صورت مغایرت با استاندارد توقیف شده و با تولید و توزیع‌کننده برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/82009/خ20/پ3003

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول