اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان:

تعامل با رسانه‌ها اساس کار مدیران شیروانی باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بر تعامل هر چه بیشتر مدیران با رسانه‌های این شهرستان تاکید کرد.

تعامل با رسانه‌ها اساس کار مدیران شیروانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، علی‌اکبر طهماسبی پیش از ظهر امروز با حضور در دفاتر نشریات این شهرستان ضمن بررسی مشکلات اصحاب رسانه و نشستن پای درد دل خبرنگاران در یک فضای صمیمانه گفت: همواره درب اتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان به روی خبرنگاران باز است.

وی بیان داشت: مدیران باید ارتباط تنگاتنگی با خبرنگاران داشته باشند و کارکرد و عملکرد خود را از طریق رسانه‌ها به مردم ارائه دهند.

طهماسبی با قدردانی از خبرنگاران شیروانی گفت: خدمات آنان بر کسی پوشیده نیست و علیرغم محدودیتی که در امکانات دارند در سطح استان از درخشش خوبی برخوردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان یادآور شد: این در حالی است که فعالیت‌های خوبی در بخش مطبوعات و خبرنگاران از سوی ارشاد اسلامی صورت گرفته است که می‌توان با انعکاس آن به مردم زمینه اعتماد بیشتر آنان را فراهم کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شیروان اظهار کرد: اندیشه و فعالیت خبرنگار موجب اعتلای جامعه می‌شود و مسئولان مربوطه باید برای نیل به این مقصود به قشر خبرنگار توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گفته وی، انعکاس صحیح و به موقع اخبار و رویدادهای مختلف شهرستان در موقعیت‌های حساس و خطرناک نشان از عظمت حرفه خبرنگاری است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: نیازهای جامعه پویا و زنده در گرو اطلاع رسانی شفاف است که این رسالت سنگین و اثر گذار بر دوش خبرنگاران نهاده شده است.

به گزارش فارس، در این نشست، غلام‌رضا مینا، خبرنگار فارس در شیروان مهمترین مشکلات رسانه‌ها را مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: این مهم از دغدغه‌های عمده نشریات و خبرنگاران به شمار می‌رود.

این پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی شیروان عدم همکاری مسئولان در انعکاس اخبار و گزارش‌ها را توسط رسانه‌ها برشمرد و افزود: در بسیاری از مواقع مسئولان شهرستانی در پاسخ خبرنگاران صرفاً خواستار هماهنگی با استان هستند.

وی اظهار کرد: این در حالی است که در اجرای برنامه‌هایی که به عملکرد دستگاه‌ها بازگشته و به قول خبرنگاران اخبار مثبت مسئولان شهرستانی محسوب شده، از خبرنگاران دعوت شده و آن را به مسئولان بالاتر خود ارجاع نمی‌دهند.

یک فعال عرصه رسانه در شیروان هم نقش خبر را در توسعه و رفع مشکلات مهم خواند و گفت: این در حالی است که کم توجهی و گاهی ناآشنایی برخی مسئولان مانع از تأثیری که یک خبر می‌تواند بر جای بگذارد، می شوند.

جواد حشمتی با بیان اینکه این رویکرد مسئولان به نوعی باعث دلسردی خبرنگاران می‌شود، اظهار کرد: وقتی هنر خبرنگار با علاقه و ذوق و اشتیاق همراه باشد مسلم است که اثربخشی آن نیز دوچندان می‌شود.

به گزارش فارس، طی این نشست خبرنگاران حاضر هم خواستار ساماندهی کانون خبرنگاران شیروان شدند.

انتهای پیام/63002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول