اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک خبر داد

راه‌اندازی کانون خبرنگاران بندرسیریک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از راه‌اندازی کانون خبرنگاران در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی کانون خبرنگاران بندرسیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک واقع در شرق مرکز هرمزگان، مصطفی کریمی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران به عنوان سربازان سرزمین اندیشه یاد کرد که با سلاح اندیشه و قلم روان خود زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگی در مقابله با دشمنان و بدخواهان جامعه اسلامی هستند که اطلاع‌رسانی به موقع آگاهی اقشار مختلف جامعه را ارتقا داده و باعث خواهند شد، جامعه‌ای پویا و فعال داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حقیقت خبرنگاران خود حلقه اتصال مردم و مسئولان و ارتباط‌آفرین نظام و ملت هستند و در این راستا تلاش دلسوزانه آنان همچون مشعلی جاوید و روشنگر، هماره گرمی بخش مطبوعات و رسانه‌هاست، ادامه داد: خبرنگاران در شهرستان سیریک که با قلم و تعهد خود نسبت به شهروندان زمینه‌ساز تلاش و کوششی جدی‌تر در مجموعه شهرستان فراهم کرده‌اند، دارای جایگاهی ویژه‌ هستند.

این مسئول همچنین از راه‌اندازی کانون خبرنگاران شهرستان به عنوان مرکز تبادل‌نظر و تجربیات خبرنگاران شهرستان و هم‌افزایی بیشتر در زمینه خبر و رسانه خبر داد.

کریمی، هدف از راه‌اندازی این کانون را فعالیت بیشتر خبرنگاران و بهره‌مندی از امکانات موجود در سطح شهرستان عنوان کرد.

محمد اسفندیاری، فرماندار شهرستان بندر سیریک نیز در ادامه افزود: روشنگری یکی از وظایف خبرنگار است و خبرنگار باید جامعه را از بدفهمی‌ها نجات دهد و در مطبوعات باید خط و نشان مطالب با زیباترین کلام و در کمال احترام و ادب مطرح شود.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی و اطلاع رسانی به مردم است، بیان داشت: خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر  و میراث دار قلم و آگاهی هستند که خالصانه و بر اثر وظیفه انسانی و الهی خویش در جهت آگاهی  بخشی به جامعه در عرصه اطلاع رسانی تلاش‌های وافری انجام می‌دهند.

فرماندار سیریک عنوان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که در این روز شکوهمند که روز حق گویی و پاسداشت قلم است که از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع رسانی ضمن تجلیل باید تشکر و قدردانی شایسته صورت پذیرد.

در این مراسم از 12 نفر از خبرنگاران شهرستان و 42 نفر از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان سیریک به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/88004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول