اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش مطرح کرد

آزادگان ‌با خداوند معامله کرده‎اند/ با پایمردی تا آخرین لحظه با دشمن جنگیدند

فرماندار خاش گفت: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت و بردباری هستند که با تلاش و پایمردی تا آخرین لحظه با دشمن جنگیدند.

آزادگان ‌با خداوند معامله کرده‎اند/ با پایمردی تا آخرین لحظه با دشمن جنگیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، علیرضا شهرکی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان به مناسبت 26 مرداد ماه‌ اظهار داشت: آسایش، آرامش و امنیت که اکنون داریم مدیون ایثارگری‌ها و شجاعت شما آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار خاش بیان کرد: آزادگان در دوران اسارت در اسارتگاه‌های رژیم بعثی شکنجه‌ها و مصائب زیادی را متحمل شدند زیرا هدف آنها از تحمل این همه ناملایمتی‌ها، پایبندی بر سر اصول و ارزش‌ها و حفظ اعتقادات دینی بود هر چند زبان از توصیف بزرگی آنها قاصر است.

این مسئول با اشاره به مشقت‌ها و سختی‌هایی که آزادگان در دوران اسارت متحمل شدند، افزود: هیچ خدمتی نمی‌تواند جوابگوی گوشه‌ای از مشقت‌هایی باشد که این عزیزان در راه عقیده و ایمان خود کشیدند و اجر زحمات آنها را فقط خداوند می‌تواند بپردازد چرا که آنها در راه حفظ ارزش‌ها و پایبندی به اصول با خداوند معامله کرده‎اند.

وی ادامه داد: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت و بردباری هستند که با تلاش و پایمردی تا آخرین لحظه با دشمن جنگیدند.

شهرکی اذعان داشت: صبر و بصیرت دو شاخصه بی‌بدیل و مهمی است که در آزادگان به عنوان غیورمردان ایران اسلامی تجلی یافته است که این دو ویژگی اساسی همان چیزی بود که چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کرده و همواره در انتخاب راه صحیح و سعادت تأثیر فراوانی دارد.

فرماندار خاش در ادامه آزادگان را یادگاران زنده شهدا و دوران دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: باید از وجود آزادگان سرفراز برای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه بهره برد.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول